| کد مطلب: ۱۱۳۲۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد

ظرفیت بلیت پروازهای اربعین اضافه می‌شود/ جزئیات

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: از فردا ۲۲ مرداد ماه ظرفیت بیشتری برای عرضه بلیت‌های اربعین در نظر گرفته خواهد شد.

ظرفیت بلیت پروازهای اربعین اضافه می‌شود/ جزئیات

 به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در برنامه تهران بیست گفت: بازه فروش بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب از ۲۴ مرداد  تا ۹ شهریور  است و  نرخ بلیت  نیمه شرقی کشور از جمله استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی، سیستان  و بلوچستان، فارس،کرمان و گلستان ۶ میلیون تومان در هر طرف است و نرخ بلیت برای نیمه غربی کشور و مهران ۵ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند بلیت اربعین را از طریق سایت  شرکت های هواپیمایی و درگاه های  اینترنتی و دفاتر خدمات مسافرتی خود عرضه کنند.

یازرلو اظهار کرد: بلیت پروازهای اربعین با نرخ ۱۴ میلیون تنها مربوط به ایرلاین های خارجی و کانکشن است و شرکت های هواپیمایی داخلی موظف هستند که بلیت را با نرخ مصوب برای بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۹ شهریور ماه عرضه کنند. در این بازه زمانی سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان بازرسی نظارت های خود را چندین برابر  کرده و در صورتی که فردی در این بازه زمانی بلیت را گران تر بخرد با آنها برخورد خواهد شد.

یازرلو تاکید کرد: از فردا ظرفیت بیشتری برای عرضه بلیت های اربعین در نظر گرفته خواهد شد و ۳ ایرلاین دیگر بلیت های خود را در سایت شرکت های هواپیمایی در معرض خرید عموم قرار می دهد‌.

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار