| کد مطلب: ۱۱۳۲۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

خبر خوب؛ امروز آخرین روز بسیار گرم خواهد بود

از یکشنبه شب، اقتدار تابستان در هم می شکند و تا دوشنبه در اکثر مناطق، بخصوص در دامنه های البرز، مناطقی مانند استان های تهران، البرز، قزوین، مناطق مرکزی کشور و مناطقی از شمال شرق و شرق، از شدت گرما کاسته می شود...

خبر خوب؛ امروز آخرین روز بسیار گرم خواهد بود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آنچه که در الگوها مشاهده شده دمای هوا طی هفته جاری خصوصاً برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه با کاهش ۱ تا ۳ درجه‌ای همراه خواهد شد و تا پایان هفته تغییرات دمای چندان محسوس و قابل توجه نمی‌باشد اما از روز جمعه یا بهتر بگیم از غروب پنجشنبه کاهش اصلی دمای هوا شروع خواهد شد و روزهای ابتدایی هفته آینده به نسبت این روزها دمای هوا ۳ تا ۶ درجه سلسیوس کاهش خواهد یافت.

گرمای آزار دهنده، بخصوص در مرکز کشور و دامنه های البرز یکشنبه ۲۱ مردادماه هم باقی خواهد بود، اما از یکشنبه شب، اقتدار تابستان در هم می شکند و تا دوشنبه در بیشتر مناطق، بخصوص در دامنه های البرز، مناطقی مانند استان های تهران، البرز، قزوین، مناطق مرکزی کشور و مناطقی از شمال شرق و شرق، از شدت گرما کاسته می شود...

بنا بر این گزارش، در سایر مناطق کشور، از آنجایی که به اندازه مرکز کشور با گنبد گرمایی روبرو نبودیم، کاسته شدن از گرما چندان به چشم نمی آید.

نکته مهم اینکه انتظار خنک شدن و بهاری شدن هوا را نداشته باشید چون هنوز در میانه است و فقط از شدت گرمای غیرنرمالِ چند وقت اخیر کاسته می شود.

اما نیمه دوم این هفته و بخصوص از اواخر هفته، باز هم ‌کاهش دمای محسوس تری میهن را فرا می گیرد که شاید بتوان گفت:"سلام مرداد به شهریور است..."

منبع : تابناک

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار