| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد

اعلام برنامه آزمون‌های ۱۴۰۴ از سوی سازمان سنجش/ جدول

سازمان ملی سنجش و نظام آموزشی کشور در اطلاعیه‌ای برنامه زمانی مهمترین آزمون‌های سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد.

اعلام برنامه آزمون‌های ۱۴۰۴ از سوی سازمان سنجش/ جدول

به گزارش آرمان ملی آنلاین،  سازمان ملی سنجش و نظام آموزشی کشور در اطلاعیه‌ای برنامه زمانی مهمترین آزمون‌های سال ۱۴۰۴ را اعلام کرد.

 براساس جدول زمان‌بندی ارائه شده سازمان ملی سنجش و نظام آموزشی کشور، ثبت نام نوبت اول کنکور سراسری از ۲۰ آبان امسال شروع می‌شود و ۲۶ آبان آخرین فرصت ثبت‌نام برای متقاضیان است. نوبت نخست این کنکور در روزهای ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴ برگزار می‌شود. ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۴ در نیمه دوم اسفند امسال انجام می‌شود و آزمون آن پنجم و ششم تیر ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد. 

6072850

براساس جدول زمان‌بندی شده، ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۴ از ۲۹ مهر آغاز می‌شود و تا پنجم آبان ادامه دارد. آزمون متقاضی دکتری عصر پنجشنبه (دوم اسفندماه ۱۴۰۳) در سراسر کشور برگزار می‌شود. 

طبق آخرین اطلاعیه سازمان ملی سنجش و نظام آموزشی کشور، متقاضیان کارشناسی ارشد برای شرکت در آزمون ۱۴۰۴ از ۲۲ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۳ فرصت دارند تا برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کنند. آزمون کارشناسی ارشد صبح و عصر پنجشنبه دوم اسفند ۱۴۰۳ و صبح جمعه سوم اسفند برگزار می‌شود. 

ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی در دو مرحله انجام می‌شود. ثبت نام مرحله نخست در ۲۵ تا ۳۱ خرداد انجام می‌شود و برای ثبت‌نام در مرحله دوم (رشته‌های با سوابق تحصیلی) از دوم تا ۶ شهریور فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند. آزمون کاردانی به کارشناسی نیز روز جمعه هفتم شهریور برگزار خواهد شد. 

متقاضیان شرکت در کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای موظفند برای ثبت‌نام در مرحله اول ۱۵ تا ۲۱ تیر سال جاری اقدام کنند و مرحله (رشته‌های با سوابق تحصیلی) نیز از دوم تا هفتم شهریور امسال فرصت دارند در این آزمون ثبت‌نام کنند. آزمون کاردانی ویژه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای روز جمعه هفتم شهریور ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار