| کد مطلب: ۱۱۳۱۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد

ساعت کار ادارات این استان باز هم کاهش یافت

کاهش ساعت کار ادارات فارس به دلیل گرما ادامه دارد.

 ساعت کار ادارات این استان باز هم کاهش یافت

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس گفت: به دلیل ادامه دار بودن گرمای شدید، ساعت کاری ادارات استان همچنان از ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود.

محسن نعمتی اظهارداشت: ساعت کاری ادارات فارس از تاریخ ۱۳ تا ۱۸ مرداد ماه، ساعت حضورکارمندان از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ صبح وهمچنین ساعات تعطیلی مراکز و مجتمع‌های تجاری با همکاری اصناف نیز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به مدت یک هفته تمدید شده است.

وی اضافه کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی موظفند نسبت به برنامه ریزی و نظارت بر دورکاری کارکنان و کنترل آن، اقدامات لازم را انجام دهند و با کارکنان همکاری داشته باشند.

نعمتی افزود: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری می‌بایست طبق روال قبل ارائه خدمت نمایند.

نعمتی گفت: ضروری است دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی در به حداقل رساندن مصرف انرژی در ساعات کار اداری و همچنین اطمینان از خاموشی سامانه روشنایی و رایانه‌ها در پایان وقت و سامانه‌های برودتی یک ساعت قبل از پایان وقت اداری، اقدام لازم را انجام دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس یادآورشد: شروع ساعت کاری شیفت‌های بعدازظهر ادارات با یک ساعت تأخیر ادامه دارد.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار