| کد مطلب: ۱۱۳۱۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

هتک حرمت و ضرب و شتم پزشک در قزوین

دانشگاه علوم پزشکی قزوین نسبت به ضرب و شتم پزشک مرکز خدمات جامع سلامت شهر اسفرورین واکنش نشان داد.

هتک حرمت و ضرب و شتم پزشک در قزوین

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در پی ضرب و شتم پزشک مرکز خدمات جامع سلامت در شهر اسفرورین دانشگاه علوم پزشکی قزوین با صدور اطلاعیه ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

در این اطلاعیه آمده است:

در روزهایی که از جان گذشتگی پزشکان و همه کارکنان حوزه سلامت کشور الگو و اسوه ی ایثار شده است، رخ دادن برخی از اتفاقات کوهی از درد و غم را نه تنها بر قلب فعالان عرصه سلامت که بر روح ملت شریف، قدرشناس و ولایتمدار ایران اسلامی می نشاند.

مجموعه دانشگاه علوم پزشکی قزوین ضمن محکوم کردن شدید هتک حرمت و ضرب و جرح پزشک دلسوز و متعهد شاغل در مرکز خدمات جامع سلامت اسفرورین، از نیروهای خدوم انتظامی و مراجع محترم قضایی تقاضا دارد با پیگیری جدی و سریع این موضوع تا کسب نتیجه و محکوم کردن فرد خاطی که تقاضای تجویز بی مورد دارو داشته است تسلی خاطری برای این پزشک زحمتکش و همه مجموعه جان بر کف حوزه سلامت باشند.

دانشگاه علوم پزشکی قزوین با احترام به مردم شریف و انقلابی و مهمان نواز شهر اسفرورین که خود نیز ضمن تقبیح این موضوع اعلام می نمایند که این گونه اعمال هیچگونه سنخیتی با فرهنگ و شعور بالای مردم این منطقه نداشته و ندارد، پیگیری این موضوع را از حقوق ذاتی خود دانسته و امید است ضمن برخورد شدید و اعمال سخت ترین مجازات برای چنین افرادی درس عبرتی بزرگ برای تمامی برهم زنندگان امنیت و سلامت روانی جامعه باشند.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار