| کد مطلب: ۱۱۳۱۰۱۵
لینک کوتاه کپی شد

هزینه انتقال عضو اهدایی اعلام شد

رییس سازمان اورژانس استان تهران، هزینه یک ماموریت انتقال عضو اهدایی را حدود یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این خدمات برای هموطنان رایگان است.

هزینه انتقال عضو اهدایی اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، محمداسماعیل توکلی، در یک برنامه تلویزیونی، به تشریح فعالیت‌های اورژانس استان تهران پرداخت و افزود: اورژانس استان تهران برای انجام هر مأموریت انتقال عضو بیمار مرگ مغزی برای اهدا، حدود یک میلیارد تومان هزینه می‌کند.

وی با اشاره به زمان رسیدن اورژانس به محل مأموریت در تهران، گفت: با موتورلانس ۱۲ دقیقه و آمبولانس، ۱۶ دقیقه زمان می‌برد تا نیروهای اورژانس به محل مأموریت و حادثه برسند.

توکلی با اعلام اینکه روزانه ۱۱ هزار تماس با اورژانس استان تهران ثبت می‌شود، ادامه داد: ۳۵۰۰ مورد از تماس‌ها منجر به مأموریت نیروهای اورژانس می‌شود.

رئیس سازمان اورژانس استان تهران، با اشاره به تماس‌های زائد و مزاحم با اورژانس استان تهران، ابراز کرد: تماس زائد با تماس‌های مزاحم فرق می‌کند، زیرا، هستند کسانی که برای حیوان خانگی خود با اورژانس تماس می‌گیرند و این قبیل تماس‌ها را تماس زائد می‌گوئیم که از این موارد، زیاد داریم.

وی ادامه داد: تماس‌های مزاحم هم متأسفانه در تهران خیلی زیاد است و اخیراً دو مورد از احکام قضائی را رسانه‌ای کردیم و اگر مرجع قضائی اجازه بدهد، موارد دیگر هم که حکم برای مزاحمان تلفنی اورژانس ۱۱۵ صادر شده است، رسانه‌ای می‌کنیم.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار