| کد مطلب: ۱۱۳۰۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد

مروج فحشا دستگیر شد

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان اردبیل گفت: با واکنش سریع و به موقع گشت سایبری دادستانی مرکز استان اردبیل نسبت به شناسایی مروج فحشا اقدام و در یکی از شهرک‌های اردبیل و در منزل مسکونی دستگیر شد.

مروج فحشا دستگیر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان اردبیل نهم مرداد با اعلام این خبر، افزود: متهمه اهل یکی از استان‌های شمالی و ساکن اردبیل بوده که با کشف حجاب و به‌ صورت نیمه‌عریان اقدام به تهیه تصاویر مبتذل از خود و انعکاس آن در لایو زنده با استفاده از الفاظ قبیح نموده و موجب جریحه‌دار شدن عفت و اخلاق عمومی شده است.

وی افزود: با واکنش سریع و به موقع گشت سایبری دادستانی مرکز استان اردبیل نسبت به شناسایی نامبرده اقدام و ضمن صدور دستورات قضایی لازم به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و اقدام سریع مأمورین انتظامی، نامبرده در یکی از شهرک‌های اردبیل و در منزل مسکونی دستگیر شد.

معاون دادستان مرکز استان ضمن هشدار به افراد هنجارشکن اظهار کرد: دادسراهای سراسر استان با دقت، جدیت و اشرافیت کامل فضای مجازی را تحت کنترل قرار داده و در صورت مشاهده هر نوع بی‌بند و باری و اقدامات خلاف اخلاق در بستر فضای عمومی برخوردهای قاطع بازدارنده را معمول خواهد داشت.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار