| کد مطلب: ۱۱۳۰۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد

تمیزترین و آلوده ترین هوای تهران کدام مناطق است؟

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حال حاضر اهالی محدوده سرخه‌حصار تمیزترین و منطقه ۱۴ آلوده‌ترین هوا را تجربه می‌کنند.

تمیزترین و آلوده ترین هوای تهران کدام مناطق است؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، پایتخت در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت شاخص ۱۷۱ کیفیت هوای ناسالم را تجربه کرد و امروز دوشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۳- کیفیت هوا قابل قبول است به طوری که شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۳ قرار دارد.

در حال حاضر ایستگاه‌های اقدسیه در منطقه یک با شاخص ۶۵، پونک در منطقه پنج با شاخص ۷۹، پیروزی در منطقه ۱۳ با شاخص ۸۶، ستاد بحران در منطقه هفت با شاخص ۸۸، شادآباد در منطقه ۱۸ با شاخص ۶۱، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۷۵، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۶۰، شهرداری منطقه ۲۱ با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۶۳، گلبرگ در منطقه ۸ با شاخص ۵۳، مسعودیه در منطقه ۱۵ با شاخص ۶۵، میدان فتح در منطقه ۹ با شاخص ۷۸، پارک رازی در منطقه ۱۱ با شاخص ۹۱، پاسداران در منطقه ۳ با شاخص ۹۷، دانشگاه شهید بهشتی در منطقه یک با شاخص ۷۱، شهرداری منطقه ۱۵ با شاخص ۹۹ و میدان امام خمینی در منطقه ۱۲ با شاخص ۵۳ هوای قابل قبول را نشان می‌دهند.

ایستگاه‌های شهرداری منطقه ۴ عدد ۱۰۹، پارک سلامت در منطقه ۱۷ عدد ۱۰۶، دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ عدد ۱۱۵، ژئوفیزیک در منطقه ۶ عدد ۱۲۹ و شهرک چشمه در منطقه ۲۲ عدد ۱۱۴ را به ثبت رسانده‌اند و وضعیت در این ایستگاه‌ها نارنجی و کیفیت هوا برای گروه‌های حساس، ناسالم است.

همچنین ایستگاه پارک شکوفه در منطقه ۱۴ شاخص ۱۵۳ و کیفیت هوای ناسالم و ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ عدد ۳۱ و هوای پاک را نشان می‌دهند.

بر اساس روزشمار شاخص آلودگی هوا، تهران از ابتدای سال تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۲۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز ناسالم را تجربه کرده و این در حالی‌ست که در مدت مشابه سال قبل مردم پایتخت ۸ روز پاک، ۹۳ روز قابل قبول، ۲۸ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را تجربه کرده‌اند.

در یک هفته اخیر ۳ روز هوای قابل قبول، یک روز هوای ناسالم و ۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در جداول شرکت کنترل کیفیت هوای تهران به ثبت رسیده است.

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار