| کد مطلب: ۱۱۳۰۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد

اسم این بزرگراه معروف تهران تغییر کرد

بزرگراه بعث تهران با حضور مدیران شهری تغییر نام یافت.

اسم این بزرگراه معروف تهران تغییر کرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ آئین نامگذاری و پلاک‌کوبی بزرگراه شهید رئیسی. در منطقه ۱۶ تهران با حضور محمدامین سالاری پور شهردار منطقه ۱۶ پایتخت، جانشین راهور منطقه. خانواده شهید معصومی و مدیران ارشد شهری برگزار شد.

در ابتدای این آئین محمد امین سالاری پور با تجلیل از یاد و مقام شهدای خدمت گفت. شهادت رئیس جمهور جهادی و انقلابی؛ خادم الرضا (ع) آیت الله آقای حاج سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان. اگر چه پاداش خدمات و تلاش‌های شبانه روزی ایشان نزد پروردگار متعال بود. ولی موجبات تأثر و تألم مردم ایران و آزادگان جهان که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند را فراهم آورد.

این رئیس جمهور خدوم و خستگی ناپذیر در تمام عرصه‌هایی که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به خدمتگزاری مشغول بود نمونه اتم و اکمل مدیران انقلابی و ولایی بود و در امور محوله از هیچ کوششی دریغ نورزید و با شهادت در راه خدمت رسانی به این مرز و بوم به درجه رفیع شهادت نائل آمد و مصداق آیه شریفه «مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» گردید.

در همین راستا با هدف زنده نگهداشتن نام و یاد این شهید بزرگوار، بزرگراه بعثت به دلیل وجود تقاطع شهید رجایی اولین رئیس جمهور شهید و طرح دو طبقه سازی این بزرگراه در دوره جدید مدیریت و شرقی، غربی بودن این معبر و منتهی شدن به جاده مشهد و باب الرضای تهران، این معبر به نام شهید سید ابراهیم رئیسی نامگذاری شد.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار