| کد مطلب: ۱۱۲۹۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

واکنش زاکانی به احتمال استعفای شورای شهر!

شهردار تهران در واکنش به احتمال استعفای دسته جمعی اعضای شورای شهر گفت: با اعضای شورا در حال تعامل هستیم البته این کار آنها مناسب نیست.

واکنش زاکانی به احتمال استعفای شورای شهر!

به گزارش آرمان ملی آنلاین، علیرضا زاکانی روز دوشنبه در حاشیه بازدید تعدادی از نمایندگان حوزه انتخابیه تهران در مجلس شورای اسلامی از برخی طرح‌های عمرانی پایتخت، اظهار کرد: استعفای دسته جمعی برخی اعضای شورای شهر کار مناسبی نیست.

وی افزود: با دوستان اعضای شورای شهر در حال کار و تعامل هستیم اما موضوعی که مطرح شده در خصوص استعفای برخی اعضای شورای شهر، فقط می‌توانم بگویم تشخیص با دوستان است اما این کار درستی نیست.

وی با بیان اینکه همراه با تعدادی از نمایندگان استان تهران از سه پروژه عمرانی شهر تهران بازدید کردیم، گفت: پروژه نخست آزادراه شهید شوشتری در شرق تهران به طول ۱۶ کیلومتر است که از جاده امام رضا تا شهید یاسینی ادامه دارد.

وی ادامه داد: فاز نخست این پروژه به طول ۹.۲ کیلومتر در سال جاری افتتاح خواهد شد و فاز دوم آن نیز پیگیر مصوبات محیط زیستی هستیم که پس از این مرحله، کار اجرایی آغاز خواهد شد و حدود دو سال نیز به طول می‌انجامد و با بهره‌برداری از این پروژه، شرق تهران دارای یک رینگ بزرگراهی خواهد شد که یک و نیم درصد کاهش ترافیک در تهران را به همراه دارد.

زاکانی افزود: پروژه دوم نیز روددره فرحزاد بود که فاز نخست آن با مساحت ۵۴ هکتار ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد، پروژه‌ای که تا سال گذشته یک هزار نفر معتاد متجاهر در این محدوده حضور داشتند و محیط ناایمن شهری را به وجود آورده بودند اما امروز به مجموعه تفرجگاهی تبدیل شده که می‌تواند مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.

به گفته وی، پروژه بعدی نیز بازدید از بال غربی بزرگراه یادگار امام از میدان جی تا میدان فتح و ابتدای بلوار بهار بود که در دست احداث قرار دارد، در منطقه ۹ این ابرپروژه اجرایی شده و در سال جاری افتتاح خواهد شد.

وی تاکید کرد: همچنین فاز دوم شهید بروجردی در منطقه ۱۸ تملک زمین آن انجام شده که در حقیقت در ادامه بزرگراه یادگار امام معادل بزرگراه امام علی را در غرب تهران ایجاد خواهد کرد.

شهردار تهران گفت: در منطقه ۹، دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تملک برای این پروژه داشتیم که یک‌ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به تملک بخش خصوصی و مابقی نیز مربوط به تملک املاک متعلق به نهادها بوده که امروز این پروژه‌ها و همچنین سایر مسایل مربوط به شهر تهران با حضور نمایندگان استان تهران مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار