| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

اطلاعیه تعطیلی امروز یکشنبه ۳۱ تیر صادر شد

​گرمای کم سابقه هوا دلیل این روزهای تعطیلی ادارات شده است.

اطلاعیه تعطیلی امروز یکشنبه ۳۱ تیر صادر شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین،حمید پورحسینی روز شنبه اظهار کرد: این تصمیم با توجه به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مصوبه کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق با توجه به پیش‌بینی افزایش دمای هوا گرفته شد.

وی افزود: فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانکهای استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی و واحدهای دارای شیفت کاری تا پنج‌شنبه چهارم مردادماه ۱۴۰۳ از ساعت ۶ صبح آغاز و با ۲ ساعت تعجیل در پایان کار، رأس ساعت ۱۱ تعطیل خواهند شد.

پورحسینی خاطرنشان کرد: بدیهی است کسری ساعات کاری براساس ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری باید از طریق دورکاری جبران شود.

وی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به عدم استفاده از سیستم‌های برودتی ادارات مربوطه در این روزها هستند.

تعطیلی ادارات کرمانشاه / ساعت کاری ادارات کرمانشاه

در پی استمرار گرمای کم سابقه هوا در این هفته آینده (۳۱ تیر تا ۴ مرداد) و بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، ساعت کاری روزهای شنبه تا چهارشنبه ۲ ساعت کمتر (تعجیل در خروج) است و روز پنج شنبه هم تعطیل خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری امروز جمعه با اشاره به ورود یک توده هوای گرم در نوار غربی و استان کرمانشاه و ضرورت مدیریت مصرف برق، گفت: با هدف کمک به پایداری برق خانگی و همچنین تامین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی، ساعت کاری ادارات بانکها و سازمان‌های دولتی استان در روزهای شنبه ۳۰ تیر تا چهارشنبه ۳ مرداد ماه به صورت دو ساعت تعجیل در خروج و دورکاری خواهد بود و روز پنج شنبه ۴ مرداد تعطیل و به صورت دورکاری است. تمام ادارات، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان مشمول مصوبه امروز می‌شوند.

تعطیلی ادارات لرستان / ساعت کاری ادارات لرستان

مهدی پازوکی، عصر امروز، با اشاره به گرمای کم‌سابقه در لرستان، گفت: ساعت کاری ادارات و بانک‌های این استان روزهای یکشنبه تا جمعه هفتۀ جاری به‌مدت دو هفته یک ساعت کاهش می‌یابد.

او اضافه کرد: کاهش ساعت کاری ادارات لرستان به‌دلیل ضرورت مدیریت مصرف برق و با هدف کمک به پایداری برق خانگی و تأمین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی اتخاذ شده‌است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان ادامه داد: تمام ادارات، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای و سازمان‌های دولتی این استان مشمول کاهش ساعات اداری هستند.

پازوکی یادآور شد: دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای دارای نوبت کاری شیفت‌گردان شعب منتخب بانک‌های عامل، مراکز و بخش‌های درمانی بیمارستان‌ها مشمول کاهش ساعت کاری ادارات نیستند و فعالیت این مراکز به‌روال عادی است.

او بیان کرد: روشن و خاموش‌کردن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت بعد از ورود و یک ساعت قبل از خروج در ادارات لرستان موردتأکید است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان اعلام کرد: اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک‌های صنعتی این استان به مدیران صنایع تأکید کنند تا برنامه‌های ابلاغی برای مدیریت مصرف برق را لحاظ کنند.

پازوکی متذّکر شد: صداوسیما و رسانه‌های عمومی لرستان به رعایت الگوی مصرف برق مشترکان خانگی توصیه کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار