| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد

تغییرات ناشی از گرمای هوا به ادارات این استان رسید/ جزئیات

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: ادارات و بانک‌های این استان، از فردا یک‌شنبه تا جمعه یک ساعت زودتر تعطیل خواهند شد.

تغییرات ناشی از گرمای هوا به ادارات این استان رسید/ جزئیات

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ مهدی پازوکی امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی استمرار گرمای کم‌سابقه هوا در هفته جاری و بنا به دستور استاندار، بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، ساعت کاری ادارات و بانک‌های استان روزهای یک‌شنبه تا جمعه (۳۱ تیر تا دوازدهم مرداد)، به مدت دو هفته یک ساعت کمتر (تعجیل در خروج) خواهند بود.

 وی افزود: این تصمیم بنابر ضرورت مدیریت مصرف برق و با هدف کمک به پایداری برق خانگی و همچنین تامین برق بخش تولید، صنعت و کشاورزی اتخاذ شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان ادامه داد: تمام ادارات، بانک‌ها، شرکت‌های بیمه‌ای و سازمان‌های دولتی مشمول این مصوبه هستند.  

 وی افزود: این مصوبه شامل دستگاه‌های خدمات‌رسان، نیروهای نظامی و انتظامی، نیروهای دارای نوبت کاری شیفت‌گردان شعب منتخب بانک‌های عامل استان مراکز و بخش‌های درمانی بیمارستان‌ها مشمول این مصوبه نمی‌شوند و فعالیت واحدهای مذکور به روال عادی است.

پازوکی گفت: روشن و خاموش نمودن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت بعد از ورود و یک ساعت قبل از خروج مورد تأکید است.

پازوکی با اشاره به دیگر مصوبات ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات استان گفت: مقرر شد از طرف اداره کل صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان به مدیران محترم صنایع اعلام شود تا نسبت به رعایت برنامه‌های ابلاغی جهت مدیریت بار اقدام و تعمیرات مورد نیاز در دو هفته آتی صورت پذیرد.

وی با اشاره به اینکه از سوی اداره صمت مقرر شد به اتحادیه‌های صنوف مختلف ابلاغ شود تا واحدهای تجاری استان نسبت به مدیریت مصرف برق مشارکت عمومی داشته باشند، گفت: از طریق صدا و سیما و رسانه‌های عمومی نیز رعایت الگوی مصرف مشترکین خانگی توصیه و فرهنگ‌سازی انجام خواهد گرفت.

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار