| کد مطلب: ۱۱۲۹۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد

شناسایی ۱۷۰ هزار مجرد ۱۸ تا ۵۰ ساله در قم‌

سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری قم گفت: ۱۷۰هزار و ۵۳۶ مجرد ۱۸ تا ۵۰ ساله در قم حضور دارد.

شناسایی ۱۷۰ هزار مجرد ۱۸ تا ۵۰ ساله در قم‌

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، پنجمین جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ریاست استاندار قم برگزار و در مورد وضعیت مصوبات چهار جلسه قبلی و همچنین تصمیمات جدید بحث و گفتگو شد. 

مریم عرب نژاد سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری در این جلسه ستاد جوانی جمعیت و خانواده استان گفت: مجموعاً 170هزار و 536 مجرد بین سن 18 تا 50 سال در قم حضور دارند که 109 هزار و 838 نفر از آنها مرد و 60 هزار و 698 نفر از آنها زن هستند. 

وی با اشاره به برنامه‌های در نظرگرفته شده برای خانوده و جوانی جمعیت افزود: طی سال 1403 برنامه‌های ویژه برای زنان و خانواده و افزایش جمعیت در نظر گرفته شده است که با همکاری دیگر نهادها وسازمان‌ها در حال اجراست. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی نیز در این جلسه از اهدای 171 سری جهیزیه در سال جاری به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و نیازمندان خبر داد. 

حجت الاسلام محمدطاها مهری گفت: این جهیزیه‌ها شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی است که تماماً از کالا‌های ایرانی تهیه شده است.

 وی افزود: سال گذشته نیز 468 سری جهیزیه به نو عروسان قمی اهدا شده بود و در حال حاضر هیچ نوعروس قمی پشت نوبت برای دریافت جهیزیه نداریم.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار