| کد مطلب: ۱۱۲۸۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد

مرد ۳۵ ساله‌ای که شبیه نوجوانان ۱۵ ساله‌ است

مرد ۳۵‌ساله‌ای در انجمن ضدپیری آنلاین، نامی برای خود کسب کرد. او با وجود داشتن ۳۵ سال سن، ظاهرش مانند نوجوانان ۱۵ تا ۱۹ ساله است و این شرایط را ناشی از سبک زندگی سالم و رژیم غذایی متعادل خود می‌داند.

مرد ۳۵ ساله‌ای که شبیه نوجوانان ۱۵ ساله‌ است

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، اگر برای اولین بار «برندون مایلز می» را ببینید، تصور می‌کنید او نوجوان است اما او ۳۵ ساله است. معمولا این نوع اختلاف سنی شوک‌برانگیز نشان از مشکلی ژنتیکی دارد. اما وقتی برندون ویدیوهای تصویری خود را در شبکه اجتماعی تیک‌تاک گذاشت، گفت که به هیچ نوع اختلال هورمونی مبتلا نیست. او همیشه سبک زندگی سالم و ضدپیری، از جمله رژیم غذایی متعادل، حداقل قرار گرفتن در معرض نور خورشید و خواب شبانه ۸ ساعته داشته است.

 این مرد ۳۵ ساله، از ۱۵ سالگی از نور خورشید دور ماند و رژیم غذایی خود را بیشتر از غذاهای گیاهی انتخاب کرد و به‌جای مصرف چای سیاه، به نوشیدن چای سبز روی آورده است. درضمن او لب به شکر، قند، غلات و کربوهیدرات‌ها نزده و هرگز به سراغ الکل و سیگار هم نرفته است.

 

6062912

همچنین برندون بیش از حد نیاز بدن خود ورزش نکرده است و می‌گوید، ورزش‌های سنگین،‌ بدن را دچار تنش می‌کنند و به سمت پیری پیش می‌رانند. پیاده‌روی،‌یوگا و برخی از تمرین‌های قدرتی از ورزش‌های او هستند.

 

منبع : خبر آنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار