| کد مطلب: ۱۱۲۷۷۱۸
لینک کوتاه کپی شد

اطلاعیه تعطیل رسمی ۲۱ تیرماه

پنج‌شنبه فعالیت ادارات کشور تعطیل شد.

اطلاعیه تعطیل رسمی ۲۱ تیرماه

به گزارش آرمان ملی آنلاین، آنطور که تاکنون اعلام شده استان‌های سمنان، زنجان، خوزستان، قم، بوشهر، مرکزی، اصفهان، یزد، سیستان و بلوچستان، چهارمحال و بختیاری، کرمان، خراسان جنوبی، لرستان در روز پنجشنبه به دلیل کمبود برق فردا ۲۱ تیر تعطیل هستند.

در روز گذشته شرکت توانیز پیامک هشدار سراسری را برای مشترکان ارسال کرد و امروز نیز برای تهران هشدار مصرف اعلام شده است. در شرایط فعلی لازم است مشترکان به موضوعات مدیریت مصرف حساس‌تر باشند و با انجام راهکارهای ساده‌ای مانند پرهیز از مصرف همزمان تجهیزات پرمصرف مانند اتو و جاروبرقی در ساعات اوج مصرف یعنی ۱۱ تا ۱۷ و تنظیم دمای کولر گازی در دمای آسایش یعنی۲۴ درجه و تنظیم کولر آبی روی دور کند آن، در بهینه سازی مصرف برق مشارکت داشته باشند.

ادارات کرمانشاه فردا تعطیل است

کرمانشاه براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، روزهای پنجشنبه این هفته و هفته آینده( ۲۱ و ۲۸ تیر) ادرات استان تعطیل شدند و روزهای شنبه، یکشنبه و چهارشنبه هفته آینده هم دو ساعت زودتر تعطیل می شوند.

ادارات سمنان فردا پنجشنبه تعطیل شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ‌با توجه به پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف انرژی و پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ جاری، برای مدیریت مصرف بهینه انرژی مقرر شد پنجشنبه این هفته (بیست و یکم تیرماه) تمامی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌های این استان به جز مراکز خدمات‌رسان، مراکز بهداشتی و درمانی تعطیل اعلام شود.

گرمای هوا، ادارات استان زنجان را تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان گفت: براساس مصوبه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به علت گرمی هوا ادارات این استان در روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه تعطیل است.

ادارات استان قم فردا پنجشنبه تعطیل هستند

محسن اروجی گفت: با توجه به درخواست مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و پیشنهاد کارگروه استانی مدیریت تقاضا و مصرف برق با توجه به پیش‌بینی افزایش دما در پایان هفته‌ی جاری و به جهت مدیریت مصرف بهینه برق مقرر شد در روز پنجشنبه تغییری در ساعت کاری ادارات انجام شود.

ادامه کاهش ساعت کاری ادارات بوشهر در روز چهارشنبه

روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا دمای بیشینه هوا در برخی نقاط این استان، به آستانه ۵۰ درجه سلسیوس ( سانتیگراد ) خواهد رسید.

وی یادآور شد: برای مدیریت مصرف و پایداری برق ساعت کار دستگاههای اجرایی در این استان کاهش یافته است.

جعفری ادامه داد: در راستای مصوبه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف آب و برق و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی مبنی بر افزایش دمای هوا به‌منظور کاهش مصرف، حفظ و پایداری شبکه و خطوط انتقال برق و جلوگیری از قطعی برق و خاموشی در ساعت اوج مصرف و همچنین حفظ سلامتی کارکنان ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی استان کاهش یافت.

ادارات و بانک‌های قزوین فردا تعطیل شدند

مدیرکل مدیریت بحران قزوین گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و بانک‌ها برای مدیریت بهینه در مصرف برق فردا /پنجشنبه ۲۱ تیرماه/ تعطیل شدند.

محمدرضا علیمی روز چهارشنبه اظهار کرد: تعطیلی یاد شده بر اساس تصمیم ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قزوین اجرایی می‌شود.

وی اضافه کرد: در راستای مدیریت بهینه مصرف انرژی تمام دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌ها برای روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه تعطیل اعلام شد.

علیمی تاکید کرد: مراکز امدادی، بهداشتی و درمانی از این قاعده و تصمیم گیری مستثنی بوده و فعالیت آن‌ها همچنان پابرجاست.

منبع : اقتصادآنلاین

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار