| کد مطلب: ۱۱۲۷۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد

این استان پایتخت گیاهان دارویی می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه تبدیل استان به پایتخت گیاهان دارویی طرحی است که به شدت پیگیر آن هستیم، گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی هم به لحاظ اقتصادی به صرفه است هم اینکه می‌تواند جایگزین کشت‌های ممنوعه باشد.

این استان پایتخت گیاهان دارویی می‌شود

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سید عماد شاهرخی امروز در جلسه شورای معاونین و مدیران که در سالن جلسات برگزار شد با اشاره به اینکه مهمترین هدف ما در بخش کشاورزی تولید و اشتغال است، افزود: یکی از اتفاقات خوب در حوزه تولید خرید ۴ هزار و ۷۰۰ تن کلزا از کشاورزان استان بوده که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی بر قلع و قمع اراضی کشاورزی که به صورت غیر مجاز تغییر کاربری داده‌ شده است، تاکید کرد و گفت: به دلیل اهمیت موضوع دستگاه قضا با مدیرانی که در قضیه قلع و قمع ترک فعل کنند برخورد جدی خواهد داشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان بر پیگیری پرونده‌های رفع تداخلات اراضی هم تاکید کرد و افزود: شهریور ماه امسال باید پرونده رفع تداخلات اراضی در استان بسته شود.

شاهرخی به ضرورت توسعه کشت توسعه گیاهان دارویی هم اشاره کرد و افزود: تبدیل لرستان به پایتخت گیاهان دارویی طرحی است که به شدت پیگیر آن هستیم.

وی بیان کرد: توسعه کشت گیاهان دارویی علاوه بر اینکه در بحث تناوب مهم است به لحاظ اقتصادی هم به صرفه است، از طرفی می‌تواند جایگزین کشت‌های ممنوعه باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: توسعه کشت گیاهان دارویی به عنوان جایگزین کشت‌های ممنوعه در روستاها نیازمند برگزاری کلاس‌های آموزشی است.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار