| کد مطلب: ۱۱۲۷۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد

تهرانی‌ها منتظر این اپلیکیشن باشند

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران درباره جزئیات اپلیکیشن مسیریاب تهران توضیحاتی ارائه کرد و گفت: از مسیریاب شهرداری تهران تا پایان شهریور رونمایی می‌شود.

تهرانی‌ها منتظر این اپلیکیشن باشند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، حمید برادران با بیان اینکه مسیریاب شهر تهران با رویکرد حمل و نقل ترکیبی درحال تهیه است، گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته فاز اول این مسیریاب تا پایان شهریور ماه در سامانه «شهرزاد» بارگذاری شده و در دسترس شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با این مسیریاب علاوه بر تعیین مسیر با خودرو، شهروندان می‌توانند از نحوه دسترسی به شبکه حمل و نقل عمومی نیز با خبر شوند، تصریح کرد: در این مسیریاب، برای رسیدن به مقصد شبکه حمل و نقل عمومی پیشنهاد می‌شود و حتی زمان رسیدن به مقصد را نیز مشخص می کند و هدف ما این است که هر شهروند تهرانی از مبداء تا مقصد بتواند با اتکا به نرم افزار مذکور سفر خود را با حمل و نقل عمومی ادامه دهند.

برادران با بیان اینکه این اپلیکیشن به ما این قابلیت را می‌دهد که شهروند متقاضی بتواند زمان سفرش با خودروی شخصی و حمل و نقل عمومی را مقایسه کند، افزود: با این اپلیکیشن زمان بندی حرکت مترو و اتوبوس به طور دقیق در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و می‌توانند با برنامه ریزی دقیق از مبداء سفر خود را آغاز کنند و این مسئله از ویژگی‌های منحصر به فرد اپلیکیشن مسیریاب شهرداری تهران است.

اعلام برخط انسدادهای شهری و حوادث شهری در مسیریاب شهرداری تهران

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران ادامه داد: در فازهای بعدی ارتباط با شهروندان، انسدادهای شهری، حوادث شهری، اطلاع‌رسانی و.... به صورت برخط در اختیار شهروندان قرار می گیرد و یکی از خصوصیات ویژه این مسیریاب اطلاع رسانی انسدادهای موقت در سطح شهر است؛ چراکه نرم افزاری مشابه داخلی و خارجی این قابلیت را ندارند؛ بگونه‌ای که انسداد موقت برخی برنامه‌های مناسبتی در این آپ‌ها اطلاع رسانی نمی‌شود و شهروندان در تعیین مسیر دچار اختلال می شوند.

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار