| کد مطلب: ۱۱۲۶۳۴۳
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ مسعودی:

هروئین بلعیده شده کشف شد

جانشین فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف ۸۱۹ گرم مواد مخدر از نوع هروئین در گمرک مرزی دوغارون استان خراسان رضوی خبر داد.

هروئین بلعیده شده کشف شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین ، سردار عباس مسعودی جانشین فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا، در تشریح این خبر گفت: کارکنان یگان حفاظت گمرک مرزی دوغارون حین کنترل مسافران ورودی به کشورمان از خاک یکی از کشورهای همسایه شرقی، به فردی از اتباع این کشور مشکوک می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت ظاهری این مسافر به نظر می‌رسید که اقدام به جاسازی مواد مخدر از طریق بلع در داخل بدن خود نموده است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مسافر پس از بازرسی دقیق و فنی جهت عکس برداری از معده به مراکز درمانی اعزام و در داخل شکم وجود بسته‌های متحدالشکل محرز می‌گردد که ۴۹ بسته مواد مخدر بوده است.

سردار مسعودی تصریح کرد: در بررسی‌های انجام شده از بسته‌ها مشخص شد، مواد مخدر کشف شده از نوع هروئین فشرده به وزن ۸۱۹ گرم می‌باشد.

جانشین فرماندهی یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان گفت: که متهم دستگیر شده به از همراه مواد مخدر مکشوفه و پرونده تنظیمی پس از هماهنگی با مرجع قضائی تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شد.

 

منبع : مهر

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار