| کد مطلب: ۱۱۲۵۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

کشف محموله میلیاردی شیشه در این استان

از قاچاقچیان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و مقدار ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد

کشف محموله میلیاردی شیشه در این استان

به گزارش آرمان ملی آنلاین ؛ رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق موادمخدر شیشه که در استان تهران و شمال غرب کشور فعالیت می کرد خبر داد و گفت: در این عملیات تعدادی از سوداگران مرگ دستگیر و ازآنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف شد.

ایسنا در خبری نوشت:سردار عباسعلی محمدیان در این باره گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ ضمن رصد و پایش اطلاعاتی گسترده متوجه شدند که اعضای یک باند سابقه دار قاچاق مواد مخدر به تازگی اقدام به تهیه مقادیر قابل توجهی مواد افیونی از مرزهای شرقی کشور کرده و قصد توزیع گسترده این مواد را در مناطقی از استان تهران و شمال غرب کشور دارند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد:‌از همین رو با اشراف اطلاعاتی بر روی سوژه مورد نظر، فعالیت مجرمانه متهمین تحت کنترل دقیق ماموران قرار گرفت. به دنبال این موضوع پس از هماهنگی با مرجع قضایی ماموران موفق شدند در یک عملیات منظم و هماهنگ قاچاقچیان موادمخدر را دستگیر و از آنان ۲۳۰ کیلوگرم شیشه و مقدار ۱۲۰ کیلوگرم ماده روانگردان شیشه مایع کشف کنند.

محمدیان با بیان اینکه ارزش موادمخدر کشف شده ۷۰۰ میلیارد ریال بود، گفت: متهمان پس از دستگیری و انجام بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار