| کد مطلب: ۱۰۹۳۸۱۰
لینک کوتاه کپی شد

پیگیری مطالبات خبرنگاران در این استان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از احصای ظرفیت‌های قانونی برای حمایت و رفع مشکلات خبرنگاران استان خبر داد.

پیگیری مطالبات خبرنگاران در این استان

اعظم راونشاد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه این جلسه در راستای بیان مطالبات اصحاب رسانه استان در نشست‌های تخصصی ماه قبل برگزار می‌شود اظهار داشت: تا بهبود وضعیت مطبوعات در استان این جلسات ادامه خواهند داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان درباره مطالبات رسانه‌ها از دستگاه‌های اجرایی استان گفت: براساس دستور استاندار لرستان و مصوبه شورای اطلاع‌رسانی استان پیگیری  پرداخت مطالبات معوقه رسانه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.

وی به برنامه‌ریزی برای ساماندهی آگهی‌های دولتی و ثبتی اشاره کرد و  اظهار کرد : به کلیه ادارات استان تاکید شده که برابر قانون کلیه آگهی‌های ثبتی را در سامانه درج کنند. 

روانشاد بیان کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان موظفند برابر قانون فقط از طریق اداره کل ارشاد اقدام به چاپ آگهی های دولتی نمایند و در این باره مکاتبات لازم انجام خواهد شد. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به مکاتبه با اداره کل اقتصاد و دارایی به منظور پرداخت صرفاً فاکتورهای صادر شده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی ذی‌حسابان گفت:با نشریاتی که بدون هماهنگی اداره کل ارشاد اقدام به چاپ آگهی نمایند برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: بازرسی استان طبق روال سال‌های گذشته درباره ساماندهی آگهی‌های دولتی دستگاه‌هایی اجرایی ورود کرده که جای تقدیر دارد.

روانشاد افزود: پایگاه‌های خبری که برابر قانون مشمول دریافت آگهی دولتی می‌شوند شناسایی و اقدامات لازم در این زمینه در حال انجام است.

 

منبع : ایلنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار