| کد مطلب: ۱۰۸۹۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد

اعدام برای دو متجاوز به پسر دانش آموز/ جزئیات

۲ مرد جوان که پس از ربودن پسر دانش‌آموز او را کتک زده و آزار داده بودند، با حکم قضات شعبه ۶ دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شدند.

اعدام برای دو متجاوز به پسر دانش آموز/ جزئیات

سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی مدعی شد ۲ مرد جوان پسرش را در راه مدرسه ربوده و آزار داده‌اند.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: پسر ۱۲ ساله‌ام به نام میلاد هر روز ساعت ۸ صبح به مدرسه می‌رود و ظهر هم ساعت یک به خانه برمی‌گردد. ظهر همسرم با من تماس گرفت و گفت میلاد به خانه نیامده است. من همان موقع به مدرسه پسرم رفتم و سراغ میلاد را گرفتم که ناظم گفت پسرتان اصلا امروز به مدرسه نیامده بود. با شنیدن این خبر دنیا روی سرم خراب شد. از آن لحظه تا ساعت ۷ شب من و همسرم به هر جا که فکرش را می‌کردیم، رفتیم و تماس گرفتیم اما خبری از پسرم نبود.

وی ادامه داد: وقتی می‌خواستیم موضوع را به پلیس گزارش دهیم، ناگهان پسرم با سر و وضعی آشفته و به‌ هم ریخته به خانه برگشت. وقتی پرس‌وجو کردیم کجا بوده، در جواب گفت در راه مدرسه ۲ مرد جوان او را ربوده و به گلخانه‌ای برده و آزارش داده بودند. پس از آن میلاد را به بیمارستان بردیم و حالا تحت درمان است و حال روحی خوبی ندارد. من از آن دو مرد جوان شکایت دارم.

پس از این شکایت مأموران سراغ میلاد رفتند و مشخص شد که ۲ مرد جوان به نام‌های شهرام و قادر از هم محله‌ای‌های شاکی هستند و چند ماه قبل هم پسر دانش‌آموز را مورد آزار قرار داده بودند. با این اطلاعات، مأموران شهرام ۲۴ ساله و دوستش را ردیابی و بازداشت کردند و متهمان در همان مراحل ابتدایی بازجویی به آزار و اذیت میلاد اعتراف کردند.

با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۶ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

 

منبع : عصر ایران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار