| کد مطلب: ۱۰۸۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد

اعدام برای ۲هزار نفر در دلفان لرستان!

یحیی ابراهیمی : هزار تا دو هزار نفر از هموطنان ما در شهرستان دلفان لرستان متاسفانه به علت فروش مواد مخدر حکم اعدام برای آنها صادر شده و در مرحله اجرای احکام هستند.

 اعدام برای ۲هزار نفر در دلفان لرستان!
نماینده شهرستان دلفان در استان لرستان گفت: برای هزار تا دو هزار نفر از اهالی شهرستان دلفان لرستان در ارتباط با جرایم مواد مخدر حکم اعدام صادر شده است.
 
یحیی ابراهیمی در ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده گفت: «هفته گذشته به صورت میدانی از دلفان بازدید کردم و با خانواده‌های زندانیانی که به خاطر فروش مواد مخدر به اعدام محکوم شده‌اند دیدار داشتم.»
 
وی افزود: «براساس گزارشاتی که خانواده زندانیان اعلام کردند، هزار تا دو هزار نفر از هموطنان ما در شهرستان دلفان متاسفانه به علت فروش مواد مخدر حکم اعدام برای آنها صادر شده و در مرحله اجرای احکام هستند.»
 
او گفت در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه خواستار جلوگیری از اجرای این احکام شده است.
 
ابراهیمی تاکید کرد: «من واقعا از این وضعیت متاثر شدم، هم برای خودم و هم برای مسئولینی که در طول ۴۴ سال گذشته، زمینه‌های ارتکاب جرم و این اعدام‌ها را فراهم کرده‌اند. متاسفانه اکنون شاهدیم که این افراد در آستانه اعدام قرار دارند.»
 
گفتنی است شهرستان دلفان در استان لرستان با 145 هزار نفر جمعیت از جمله شهرستان های محروم است که نرخ بیکاری در آن از میانگین کشوری بیشتر و بالای 25 درصد است. 
 
«شاخص فلاکت» کل کشور در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴.۸ درصد برآورد شده است. این شاخص در استان‌‌‌ لرستان ۶۷.۲ درصد گزارش شده است.

 

منبع : عصر ایران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار