| کد مطلب: ۱۰۸۲۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

چند لیتر مواد سوختی در پالایشگاه بیرجند دود شد؟

مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: روز گذشته ۲۲ مخزن مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دچار حریق شد و چهار و نیم میلیون لیتر مواد سوختی و هیدرو کربن این کارخانه در حال سوختن است.

چند لیتر مواد سوختی در پالایشگاه بیرجند دود شد؟

محمدعلی آخوندی در ستاد مدیریت بحران استان خراسان جنوبی اظهار داشت: روز گذشته 22 مخزن مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی بیرجند دچار حریق شد و تاکنون مدیریت حادثه آتش سوزی منطقه ویژه اقتصادی مناسب بوده و جا دارد از مسئولان متولی قدردانی کنیم.

وی بیان کرد: 4.5 میلیون لیتر مواد سوختی و هیدرو کربن این کارخانه در حال سوختن است.ماشین آلات آتشنشانی فرودگاه را نیز برای مهار آتش فراخواندیم و شرکت پخش فرآرده‌های نفتی به صورت یک تیم تخصصی در حال بررسی شرایط است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای امدادی از دیروز به صورت صادقانه و متعهدانه برای مهار آتش پای کار هستند، ادامه داد: همه مسئولان با هم افزایی نقش فعال و محوری در این حادثه داشتند.

وی افزود: با همراهی همه مسئولان امدادی و عملیاتی، مدیریت آتش سوزی مینی پالایشگاه منطقه ویژه اقتصادی مناسب بوده و در این اتفاق خسارت جانی نداشته‌ایم.

آخوندی اظهار داشت: از ساعت 8:45 دقیقه دیروز خود کارخانه و منطقه ویژه اقتصادی استان وارد کار عملیاتی شد اما وقتی حادثه رشد پیدا کرد، استفاده از نیروهای پشتیبان و همیار آتشنشانی و نیروهای مدیریت بحران در دستور کار قرار گرفت.

آخوندی عنوان کرد: همزمان مباحث اطلاع رسانی و حلقه‌های امنیتی برای حفظ جان مردم و تخلیه محیط به صورت مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: در وهله نخست شرایط عادی بود اما به محض اینکه شرایط بحرانی شد با هماهنگی نیروهای انتظامی منطقه حلقه‌های امنیتی از 200 متر به 500 متر افزایش یافت.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار