| کد مطلب: ۱۰۸۱۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

مدیران متخلف پرونده واردات چای هم اکنون در بازداشت هستند

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه اراده بر این است که پرونده تخلف واردات چای دچار اطاله دادرسی نشود، گفت: در این پرونده تعدادی از مدیران در بازداشت هستند.

مدیران متخلف پرونده واردات چای هم اکنون در بازداشت هستند

مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه صبح امروز ۱۳ آذرماه ۱۴۰۲ در سی‌ونهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت روز دانشجو گفت: روز دانشجو تداعی کننده روز دانشجویان فهیم ما است، دانشجویان امروز همراه با جهاد علمی، آینده فکری کشور را تضمین و مستحکم کرده است. 

سخنگوی قوه قضائیه بیان ‌کرد: در این پرونده برخی از مدیران و افراد ذی‌ربط با قرار‌های صادره تامینی در بازداشت هستند و برخی نیز با صدور قرار قبولی تامین‌های مناسب فعلا آزاد و روند تحقیقات ادامه خواهد یافت. به محض تکمیل تحقیقات و شرایط قانونی برای اطلاع‌رسانی بیشتر اطلاعات مناسب را به آگاهی مردم خواهیم رساند. 

این مقام قضائی ضمن گرامیداشت روز مجلس و آیت‌الله مدرس بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران الگوی درخشان از مردم سالاری دینی را به نمایش گذاشته و مجلس شورای اسلامی نمادی ویژه از مردم سالاری است. 

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ قوه قضائیه این فرصت را مغتنم می شمارم این روز به رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم را تبریک می گویم.

 

منبع : فارس

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار