| کد مطلب: ۱۰۸۱۳۳۶
لینک کوتاه کپی شد

مدارس کاشان فردا هم غیرحضوری است

با هماهنگی بعمل آمده با کمیته اضطرار طی این دو روز تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهر کاشان به صورت غیرحضوری برپا خواهند شد.

مدارس کاشان فردا هم غیرحضوری است
 فرماندار ویژه کاشان اعلام کرد: با توجه به تشدید وضعیت ناسالم هوای کاشان و خطرات موجود برای سلامت شهروندان مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۴ و ۱۵ آذرماه غیرحضوری برگزار می‌شود.
 
فرمانداری ویژه کاشان، محمدشریف زارعی دوشنبه شب در جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهرستان افزود: با هماهنگی بعمل آمده با کمیته اضطرار استان طی این دو روز تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در شهر کاشان به صورت غیرحضوری برپا خواهند شد.
 
 
فرماندار کاشان ادامه داد: مادران شاغل در ادارات که دارای فرزند دانش‌آموز مقطع ابتدایی هستند نیز می‌توانند با موافقت مدیران خود به صورت دورکاری فعالیت کنند.
 
زارعی گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان موظف است به صورت مستمر و جدی با خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی برخورد قانونی کند و اداره حفاظت محیط زیست و سایر ارگان‌های شهرستان نیز بر وضعیت آلایندگی صنایع نظارت داشته باشند.
 
وی اضافه کرد: همه شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری زمینه‌ای، زنان باردار و کودکان از حضور در سطح شهر خودداری و در صورت حضور ضروری از ماسک های N۹۵ استاندارد استفاده کنند چرا که تردد در هوای آلوده سلامت این افراد را به خطر می اندازد.
 
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار