| کد مطلب: ۱۰۸۰۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد

کدام دهک هایارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند؟

مرتضوی در ادامه در پاسخ به سوال در خصوص برخورداری دهک‌ های هشتم و نهم درآمدی از امتیاز تشویقی کالابرگ الکترونیک گفت: قانون‌گذار به دهک‌های کم برخوردار جامعه اشاره کرده است. در گام نخست برای پنج دهک اول این یارانه تشویقی پیش‌بینی شد. حسب تصمیمات اخیر دو دهک (ششم و هفتم) هم اضافه شده است.

کدام دهک هایارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی دریافت می‌کنند؟
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص برخورداری دهک‌های هشتم و نهم درآمدی از امتیاز تشویقی کالابرگ گفت: هنوز در رابطه با دو دهک هشتم و نهم درآمدی تصمیم گیری نشده است.
 
 سیدصولت مرتضوی در حاشیه پاسخگویی بر خط به سوالات مردم، با حضور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این که در ادوار  پاسخگویی به سوالات مردمی آیا به تمام مطالبات تماس گیرندگان پاسخ مثبت داده و منجر به نتیجه شده است؟، گفت: شیوه بسیار خوبی را معاونت ارتباطات مردمی ریاست جمهوری انتخاب کرده است. این ارتباطات تصویری و تلفنی که اساسا با مردم برقرار می‌شود برای ما اثر تربیتی دارد. اینکه یک مدیر گوش شنوا داشته باشد سبب ارتقای مدیریت و تصمیم‌گیری‌های مناسب‌تر می‌شود.
 
 
مرتضوی در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا، در خصوص برخورداری دهک‌های هشتم و نهم درآمدی از امتیاز تشویقی کالابرگ الکترونیک گفت: قانون‌گذار به دهک‌های کم برخوردار جامعه اشاره کرده است. در گام نخست برای پنج دهک اول این یارانه تشویقی پیش‌بینی شد. حسب تصمیمات اخیر دو دهک (ششم و هفتم) هم اضافه شده است.
 
وی یادآور شد: هنوز در رابطه با دهک‌های هشتم و نهم درآمدی تصمیم گیری نشده است. چنانچه تصمیمی اتخاذ شود به استحضار مردم خواهیم رساند.

 

 
 

 

منبع : ايسنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار