| کد مطلب: ۱۰۷۸۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد

درگیری مسلحانه در گچساران/ ۴ نفر کشته شدند!

در یک درگیری مسلحانه در روستای آرو از توابع شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، چهار نفر که همگی جوان هستند، به قتل رسیدند. بنا به گفته شاهدان عینی، قاتل با استفاده از سلاح کلاشینکف، چهار نفر را در این روستا به قتل رساند و از صحنه جُرم متواری شده است.

درگیری مسلحانه در گچساران/ ۴ نفر کشته شدند!

چهارنفر در یک نزاع مسلحانه در روستای آرو از توابع شهرستان گچساران کُشته شدند.

 در یک درگیری مسلحانه در روستای آرو از توابع شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد، چهار نفر که همگی جوان هستند، به قتل رسیدند.

بنا به گفته شاهدان عینی، قاتل با استفاده از سلاح کلاشینکف، چهار نفر را در این روستا به قتل رساند و از صحنه جُرم متواری شده است.

نیروی انتظامی هم اکنون در مبادی ورودی و خروجی  روستای آرو مُستقر و امنیت فعلا برقرار است.

در این درگیری، محمدعلی باطولی، علیرضا مونسی، مهدی درفش و  علیرضا باقرنژاد با سلاح گرم کشته شدند.

سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تایید این درگیری در روستای آروی گچساران تاکید کرد که ‌اکنون امنیت کامل در این روستا برقرار است.

وی با بیان اینکه قاتل همچنان متواری است‌ و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارداظهار داشت: ‌هشت نفر از بستگان ضارب دستگیر شده است.

معاون ‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه 4 نفر کشته شدند، تصریح کرد: ‌یکی از افراد زخمی شده در بیمارستان شهید رجایی گچساران تحت مداوا قرار دارد که طبق آخرین گزارش‌ها وضعیت این فرد ‌وخیم گزارش شد‌.

 

منبع : تسنیم

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار