| کد مطلب: ۱۰۶۹۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد

مدارس مکان حمایت از مظلومیت فلسطین می شوند/ مرادصحرایی به حمله حماس واکنش نشان داد

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای عملیات «طوفان الاقصی» گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی گفت: مدارس بهترین مبداء حمایت از مظلومیت فلسطین هستند و ما در شادی آنها سهیم هستیم.

مدارس مکان حمایت از مظلومیت فلسطین می شوند/ مرادصحرایی به حمله حماس واکنش نشان داد

 وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اجرای عملیات «طوفان الاقصی» گروه‌های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی گفت: مدارس بهترین مبداء حمایت از مظلومیت فلسطین هستند و ما در شادی آنها سهیم هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ایرنا، رضامراد صحرایی روز یکشنبه در آیین حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دبیرستان پسرانه شاهد مبشر تهران با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی سبب مقاومت و پیروزی می شود، اظهار داشت: پیام دانش آموزان ایرانی در حمایت از فلسطین به رژیم غاصب صهیونیستی این است که دیگر نمی‌توانید مدام ضربه بزنید؛ اکنون اگر یکی بزنید، شما هم می‌خورید.

وی با اشاره به دانش آموزان شهید راه مقاومت افزود: این دانش آموزان نیز می توانستند درس بخوانند اما در راه مقاومت شهید شدند بنابراین به احترام والدین و مردم فلسطین زنگ همبستگی با مردم فلسطین را در مدارس به صدا درآوردیم.

این عضو کابینه دولت سیزدهم با یادآوری اینکه یاری مظلومان سنت خداست و هرکس که مظلوم را یاری کند، خدا او را یاری می‌کند، ادامه داد: امروز اینجا گرد هم آمده‌ایم تا پیام همبستگی خود را به ملت مقاوم و غیور فلسطین اعلام کنیم.

صحرایی مدارس بویژه مدارس شاهد مبداء حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و با یادآوری اینکه جنگ‌های سخت همچون جنگ تحمیلی بر ملت ایران تحمیل شد اما مردم با هشت سال مقاومت توانستند دشمن را شکست دهند، گفت: امروز انواع جنگ هوایی، دریایی و فضایی وجود دارد که هیچ کدام از آنها برای کشوری مانند ایران خطرناک نیست و دشمن جرأت نمی کند به سرزمین ایران نزدیک شود.

وی در عین حال به تهاجم فرهنگی دشمن در دهه های اخیر اشاره کرد و افزود: جنگی که دشمنان ما از چند سال پیش آغاز کرده اند، در مرزها نیست بلکه در مغزهاست؛ دشمن می‌خواهد کاری کند که جوانان و دانش‌آموزان یا فکر نکنند یا طوری که آنها می خواهند بیاندیشند.

وزیر آموزش و پرورش به جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و بی اعتنایی آنها به موازین بین المللی اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها بیش از ۷۰ سال است که علیه مردم مظلوم و بی گناه فلسطین را از خانه و کاشانه خود آواره کرده اند.

 

منبع : ایرنا

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار