| کد مطلب: ۱۰۶۵۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات شهادت سرباز وظیفه در استان فارس | یک سرباز هم زخمی شد

یک سرباز وظیفه در شهرستان بیضا به شهادت رسید. در این حادثه سرباز دیگری نیز مجروح شد. قصور سرباز وظیفه، کوتاهی در نگه داری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمین در حال انتقال به بازداشتگاه، منجر به این حادثه ناگوار گردید.

جزئیات شهادت سرباز وظیفه در استان فارس | یک سرباز هم زخمی شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، در پی ایجاد درگیری مسلحانه در محوطه کلانتری شهرستان بیضا، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس ضمن حضور میدانی در محل درگیری درباره این حادثه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش میزان بخش‌هایی از صحبت‌های دادستان فارس به شرح زیر است:

قصور سرباز وظیفه و کوتاهی در نگهداری از اسلحه سازمانی و همچنین عدم مراقبت مناسب از متهمین درحال انتقال به بازداشتگاه باعث مسلح شدن یکی از متهمین و وقوع حادثه شد.

متهمین درحالی که با دستبند به یکدیگر متصل بودند قصد فرار از کلانتری را داشتند، در پی تیراندازی و درگیری متقابل متهم، یک سرباز وظیفه در محوطه کلانتری به شهادت رسید و یک سرباز وظیفه نیز از ناحیه بازو زخمی شده است.

متهم دارای سوابق متعدد و دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر است، وی در نتیجه درگیری متقابل با نیرو‌های کلانتری از ناحیه صورت زخمی دستگیر شد.

در حال حاضر متهم در اختیار ضابطین است و موضوع با نظارت مقام قضایی در حال بررسی است.

حال سرباز زخمی مساعد و به صورت سرپایی مداوا شده است و حال عمومی متهم پرونده نیز که از ناحیه صورت زخمی شده است مساعد است و جهت انجام مراحل درمان به مراکز درمانی شیراز منتقل شده‌اند.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار