| کد مطلب: ۱۰۶۵۴۱۳
لینک کوتاه کپی شد

احکام رتبه‌بندی معلمان معترض چه زمانی ابلاغ می‌شود؟

وزیر آموزش و پرورش از ابلاغ قریب الوقوع احکام رتبه بندی جدید، برای معلمانی که اعتراضشان مورد قبول بود خبر داد. همچنین وی تصریح کرد که، باید در سال های آینده به بررسی مجدد و به سازی این سامانه با هدف ارتقای تمام مدارس و شناسایی معلمان نمونه و فعالیت هایشان پرداخت.

احکام رتبه‌بندی معلمان معترض چه زمانی ابلاغ می‌شود؟

به گزارش آرمان ملی آنلاین، از وزارت آموزش و پرورش، رضامراد صحرایی در کارگروه‌های سی‌وهفتمین اجلاس روسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور اظهار کرد: باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌بندی، آیین‌نامه این موضوع بازبینی شود و به تصویب هیات وزیران برسد. پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش باید آیین‌نامه رتبه بندی را بنویسند و همه باید به آن‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه مدارس تحولی خاص مدارس دولتی است، تصریح کرد: غیر از مدارس دولتی بقیه مدارس هم باید در مسیر تحول قرار بگیرند. مدارس تحول که شناسایی شدند باید به صورت شبکه در سراسر کشوربرای یک هدف و آن هم «یادگیری از یکدیگر» به هم وصل شوند.

وی بر معرفی فعالیت‌های سرآمد، کارها و معلمان نمونه تاکید کرد و گفت: باید سامانه‌ای باشد که این‌ فعالیت ها و افراد معرفی شوند و بقیه هم به آن مراجعه کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار