| کد مطلب: ۱۰۶۳۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

شهرداری به پایانه معلولین و جانبازان هم رحم نکرد

قرار است که زمین شرکت واحد که در آن پایانه معلولین و جانبازان قرار دارد به استارت آپ‌ها اختصاص پیدا کند.

شهرداری به پایانه معلولین و جانبازان هم رحم نکرد

به گزارش آرمان ملی آنلاین٬ اعضای شورای شهر تهران در خصوص واگذاری زمین سامانه حمل و نقلی معلولان و جانبازان به یک استارت آپ واکنش نشان دادند.

به نوشته ایسنا، جعفر تشکری هاشمی صبح امروز در خصوص واگذاری زمین پایانه معلولین و جانبازهای شرکت واحد اتوبوسرانی به استارت‌آپ‌ها گفت: قرار است که زمین شرکت واحد که در آن پایانه معلولین و جانبازان قرار دارد به استارت آپ‌ها اختصاص پیدا کند و این در حالیست که این سامانه تنها امید معلولان برای دسترسی به مراکز آموزشی بود.

وی با بیان اینکه برای اینکه معلولان و جانبازان تحرک داشته و به امراض مختلف همچون زخم بستر مبتلا نشوند این سامانه برای آنها ضروری است، گفت: زمین‌های مختلفی در شهر تهران وجود دارد و می‌توانیم از این زمین‌ها برای استارت آپ‌ها هزینه کنیم. چرا که با گرفتن این فضا شاهد سردرگمی معلولان خواهیم بود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در کجای برنامه چهار ساله توسعه اینقدر به استارت آپ‌ها وزن دادیم که حالا به مسئله درجه یک شهرداری تبدیل شده٬ گفت: از شهرداری سوال داریم که قرار است چه مقدار از این ظرفیت به استارت آپ‌ها داده شود؟ و اساسا ما باید برای شهرداری صلاحیت تعیین کنیم یا آنها برای شورا؟ و اساسا می‌بینیم که فعالیت‌های هوشمندسازی در شهر بطور کامل تعطیل شده و وضعیت یارانه شهر، فاوا و شرکت کنترل ترافیک را که می‌بینید و اساس معلوم نیست با این وضعیت هوشمندسازی چرا برای واگذاری زمین به استارت آپ‌ها تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما مصوبه‌ای داشتیم که بر اساس آن شهرداری تا ۱۶ خرداد فرصت داشت که لایحه‌ای را برای تحقق شعار سال بدهد اما دو ماه گذشته و هنوز این اتفاق نیفتاده است، گفت: شورا باید به این رفتار شهرداری وارد شود.

در ادامه مهدی عباسی نیز با اشاره به حضور خود در جمع معلولان گفت: وقتی موضوع واگذاری زمین در شورا مطرح شد در جمع معلولان حاضر شدم و معلولان گفتند که این جلسات بی فایده است و دوباره تجمع خواهند کرد و به نظر می‌رسد که باید در خصوص واگذاری این زمین تصمیم گیری شود.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار