| کد مطلب: ۱۰۶۳۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد

اتمام حجت سردار رادان با کلاهبردان و رانت‌خواران اقتصادی

فرمانده کل انتظامی کشور مبارزه با جرایم اقتصادی کلان، کشف هوشمند اموال قاچاق و مقابله جدی با احتکار را از اولویت های اصلی پلیس دانست.

اتمام حجت سردار رادان با کلاهبردان و رانت‌خواران اقتصادی

به گزارش آرمان ملی آنلاین، سردار احمدرضا رادان در اولین همایش کشوری پلیس گمرک تصریح کرد: زمانی که از "امنیت اقتصاد" صحبت می شود، وظایف و ماموریت های شما نیز دو چندان می شود؛ پلیس امنیت اقتصادی صرفا "مبارزه گر" و "مقابله‌گر" نیست بلکه پلیسی است که در ابتدای امر ضرورت دارد حامی، مدافع حقوق تولیدکنندگان و صادرکنندگان و همچنین صاحبان سرمایه های درست و واقعی باشد.

وی ادامه داد: مهم است که تولید کننده یا صادرکننده در پیچ و خم های اداری و تشریفاتی و قانون های دست و پا گیر قرار نگیرد، در اینجاست که می توان به نقش مهم و تاثیرگذار پلیس امنیت اقتصادی اشاره کرد؛ بنابراین یکی از وظایف و ماموریت های شما در سال 1402 این است که از این افراد حمایت کنید و اجازه ندهید حذف شوند.

سردار رادان در ادامه  گفت: در این حالت است که پلیس امنیت اقتصادی می تواند خود را به رخ تولیدکنندگان، صادرکنندگان، صاحبان سرمایه و کارآفرینان بکشاند؛ در این مهم پلیس امنیت اقتصادی بایستی به این افراد ثابت کند که حرف های آن ها را می شنود و در راستای حل مشکلات آن ها قدم های جدی بر می دارد و اینگونه است که امنیت از جنس اقتصاد حاصل می شود.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم در حوزه "امنیت اقتصاد" برخورد با خودروهای شوتی است که بایستی با یک روش علمی، متقن و حساب شده در این رابطه قدم بردارید؛ از سویی کشف هوشمند اموال قاچاق از دیگر مواردی است که می توانید با ارتقاء اشراف اطلاعاتی، تعامل و هم افزایی و به روز رسانی تجهیزات اقدام چشمگیری در این راستا انجام دهید.

سردار رادان به مبارزه با جرایم اقتصادی کلان پرداخت و تاکید کرد: مبارزه با جرایم اقتصادی کلان به ویژه کالای قاچاق در مبادی رسمی و غیررسمی در تمام نقاط کشور (از جنس سازمان یافته و کلان) جزو اولویت های ماموریت های فراجا است؛ ضرورت دارد پلیس گمرک اقدامات پیشگیرانه را قبل از اقدامات مقابله ای انجام دهد.

 

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار