| کد مطلب: ۱۰۶۳۲۷۰
لینک کوتاه کپی شد

متروسوارها بخوانند | وعده جدید برای آسان‌تر شدن تردد با قطار شهری تهران

امسال تکمیل ۲۲ ورودی جدید برای ایستگاه‌های در حال بهره برداری خطوط ۳.۴، ۶ و ۷ مدنظر قرار گرفته است که ارزش تقریبی آن‌ها در مجموع بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد تومان است.

متروسوارها بخوانند | وعده جدید برای آسان‌تر شدن تردد با قطار شهری تهران

به گزارش آرمان ملی آنلاین، ورودی‌های دوم و سوم برخی ایستگاه های مترو ضمن تسهیل رفت و آمد مسافران و دسترسی آسانتر به ایستگاه‌ها، در مواقع بحرانی به تخلیه هر چه سریعتر و امن‌تر شهروندان از داخل ایستگاه کمک می‌کند.

به نوشته ایلنا، در خط ۳ که تکمیل نواقص آن مدتی است جدیتر از همیشه دنبال می‌شود، ورودی‌های دوم ایستگاههای سهروردی، خواجه عبدا… انصاری و شهید زین الدین در دستور کار است. 

در خط ۴ ورودی دوم ایستگاه تئاتر شهر که همراه با سالن فروش بلیت مشترک خطوط ۲ و ۴ در حال تکمیل است، به همراه ورودی‌های شرقی و شمالی ایستگاه علامه جعفری از بخش توسعه غربی این خط و نیز ورودی دوم ایستگاه شادمان باید به بهره‌برداری برسند. 

در خط ۶، ورودی‌های جدید ایستگاههای امیرکبیر، بوستان لاله، شهید ستاری، شهید رضایی، شهرک آزمایش، کیانشهر، کارگر، امام حسین (ع)، میدان شهدا و بزرگراه یادگار امام (ره) در صورت تامین منابع مالی لازم، قابلیت افتتاح تا پایان سال جاری را دارند. 

در خط ۷ نیز ۶ ورودی جدید به نام‌های ورودی جنوبی ایستگاه بریانک (مخصوص معلولان و افراد کم توان جسمی و حرکتی)، ورودی شرقی ایستگاه شهید دادمان، ورودی جنوبی ایستگاه هلال احمر، ورودی جنوبی ایستگاه آهنگ، ورودی جنوبی ایستگاه چهل تن دولاب و وردی شمالی ایستگاه میدان کتاب در نوبت بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

 

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار