| کد مطلب: ۱۰۵۹۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات این هفته اعلام شد

پلیس راهور محدودیت تردد و زمان آن را برای روزهای تعطیلات آخر این هفته را اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات این هفته اعلام شد

به گزارش آرمان ملی آنلاین، طبق اطلاعیه محدودیت‌های ترافیکی پلیس راهور، تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس کماکان ممنوع و تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور یادشده از ساعت ١١ تا ٢٤ چهارشنبه (۷ تیر) از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٤ همان روز ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه در صورت پرحجم بودن ترافیک در محور یادشده از ساعت ١٤ تا ٢٤ روز جمعه و شنبه تاریخ ۹ و ١٠ از کرج و ابتدای آزادراه تهران ـ شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع است و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ١٧ تا ٢٤ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود. با این حال، اعمال محدودیت در صورت بازگشایی محور چالوس قابل اجرا و در غیراین‌صورت تا اطلاع ثانوی مسدود خواهد بود.

به گزارش ایرنا، براساس اطلاعیه پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، تردد همه تریلرها نیز از محور هراز کماکان ممنوع و رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ١٢ تا ٢٤ امروز چهارشنبه و از ساعت ٦ تا ٢٤ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ٨ و ٩ تیر از محور هراز ممنوع است.

علاوه بر این تردد همه وسایل نقلیه از ساعت ١٤ تا ٢٢ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت ١٦ تا ٢٢ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) در صورت اعلام مأموران مستقر در محل به صورت مقطعی یک طرفه انجام خواهد شد.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار