| کد مطلب: ۱۰۶۴۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد

گذرنامه‌های زیارتی تنها در محرم و صفر قابل استفاده‌اند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه گفت: این گذرنامه ها جهت سفر به عتبات عالیات صادر شده و تنها در ماه های محرم و صفر قابل استفاده هستند.

گذرنامه‌های زیارتی تنها در محرم و صفر قابل استفاده‌اند

به گزارش آرمان ملی آنلاین، رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اعتبار پنج ساله گذرنامه های زیارتی اربعین، گفت: این گذرنامه ها جهت سفر به عتبات عالیات صادر شده و تنها در ماه های محرم و صفر قابل استفاده هستند. 

سرهنگ "حسن حیدری" گفت: گذرنامه های زیارتی صرفا از مرزهای زیارتی کشور و در استان کرمانشاه نیز از مرز ز  مینی خسروی قابل استفاده جهت خروج از کشور است.

وی با بیان اینکه دارندگان این نوع گذرنامه از پرداخت عوارض خروج از کشور نیز معاف هستند، گفت: استفده از گذرنامه زیارتی صرفا جهت خود شخص دارنده گذرنامه بوده واستفاده افرادغیر از آن جرم تلقی شده و مشمول مجازات می باشد.

سرهنگ حیدری هزینه صدور گذرنامه زیارتی را ۵۰۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: دریافت این گذرنامه ها از دو راه امکان پذیر می باشد که اولین آن نصب نرم افزار "پلیس من" و ثبت درخواست گذرنامه زیارتی در آن و دومین راه نیز مراجعه به سالن پذیرش اداره گذرنامه واقع در خیابان شهیاد، جنب پلیس راهنمایی و رانندگی استان است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار