| کد مطلب: ۶۰۱۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد

تفهیم اتهام ۳۴ جرم برای ترامپ در پرونده حق السکوت/ ترامپ همه اتهامات را رد کرد

هرچند رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده زیر بار هیچ کدام از اتهامات نرفته، اما در نخستین جلسه دادگاه منهتن، قاضی پرونده برای ترامپ ۳۴ مورد اتهامی در نظر گرفته است.

تفهیم اتهام ۳۴ جرم برای ترامپ در پرونده حق السکوت/ ترامپ همه اتهامات را رد کرد

آرمان ملی آنلاین شرق نوشت، فرقی نمی‌کند روزنامه‌های خاورمیانه‌ای باشند یا اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها. ماجرای ترامپ و دادگاهش در منهتن چنان اهمیت دارد که همه روزنامه‌ها و سایت‌‌ها یک عکس مشترک و یک خبر مشابه کار کنند؛ حضور ترامپ در دادگاه و برگزاری جلسه تفهیم اتهام ۳۴ مورد ارتکاب جرم در پرونده حق السکوت.

برای نخستین بار در تاریخ ایالات متحده رئیس‌جمهور سابق در جایگاه متهم قرار گرفته، انگشت‌نگاری شده و همراه با مأموران و به صورت فردی بازداشتی به دادگاه آمده و برای محاکمه تفهیم اتهام شده است.

ترامپ در دادگاه منهتن نیویورک باید درباره پرداخت حق السکوت به خانم استورمی دنیلز، بازیگر فیلم‌های پورن پاسخ دهد. او به طور کلی متهم است که با پرداخت پول به این ستاره مانع از اظهار نظر او درباره برقراری روابط خارج از قاعده و در نهایت پنهان‌کاری در روند نامزدی برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۱۶ شده است.

نکته قابل توجه این که دادگاه در نیویورک و منهتن تمام نخواهد شد و قاضی‌های ایالتی در جورجیا و واشنگتن نیز پرونده‌هایی برای ترامپ خاصه در زمینه انتخابات ۲۰۲۰ و ادعای تقلب و در ادامه حمله به کنگره خواهند گشود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار