اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری
بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری در سامانه های بانکی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه و اختلال در سرویس های بانکی مبتنی بر کارت و سرویس های بانکداری الکترونیک به مدت شش ساعت اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:
![اطلاعیه بانک سرمایه در خصوص ارتقای کیفی خدمات بانکداری](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/a0mZS1gbhvJM/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2ay108Ehnlo5/%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9+%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87.jpg)
آرمان ملی آنلاین - بدین وسیله به اطلاع تمامی مشتریان ارجمند می رساند به منظور ارتقای کیفی و بهینه سازی خدمات بانکداری، از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز سه شنبه مورخ ۲۶ اردیبهشت ماه به مدت شش ساعت، ارائه خدمات بانکی با اختلال مواجه خواهد بود و هموطنان عزیز می توانند قبل و بعد از ساعت مذکور نسبت به انجام عملیات بانکی اقدام نمایند.
گفتنی است، مرکز تماس صدای سرمایه با شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در زمان انجام عملیات و کلیه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان ارجمند است.
ارسال نظر