| کد مطلب: ۱۱۳۴۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد

معرفی ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

تحقیقات مختلفی در زمینه صنعت عطر و ادکلن های اورجینال صورت گرفته که نشان دهنده این است که خانم ها نسبت به عطر طرف مقابل شان بسیار حساس هستند؛ بنابراین انتخاب عطر مناسب و خوش بو یکی از سخت ترین کارها برای آقایان است.

معرفی ادکلن مردانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب

برای شناخت بهتر، خوبه قبل از هرچیزی نت های دربرگیرنده عطر ها را بشناسید. هر عطر از نت ابتدایی، میانی و پایانی تشکیل شده که متغییر هستند. برای انتخاب عطر مردانه خوشبو بهتر است به نت های پایانی آن توجه کنید؛ زیرا ماندگاری عطر در این نت ها خواهد بود و در آخر با همان رایحه به مشام می رسد.

انواع ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا

ادکلن های مردانه با داشتن سه نت ابتدایی، میانی و پایانی تولید شده و یک خط بوی خاصی روی پوست یا لباس دارد. جالب است بدانید با اینکه نت های ابتدایی عطرها ماندگاری پایینی داشته و به سرعت محو می شوند؛ اما در صورتی که عطر باکیفیت بوده و ماندگاری بالایی داشته باشد، نت های ابتدایی عطر نیز ماندگاری خواهند داشت و به سرعت از بین نمی روند . پس بهتر است هنگام خرید به این موضوع توجه کرده و عطرهایی با ماندگاری بالا را خریداری کنید.

ادکلن اونتوس کرید مردانه

یکی از پرطرفدار ترین عطرهای مردانه جهان، ادکلن کرید اونتوس مردانه است که ماندگاری بالا و طبع خنکی دارد. این عطر با پخش بوی بالایی که دارد اکثر افراد را شیفته خود می کند. مدت ماندگاری این عطر روی پوست حدودا بین ۸ الی ۱۲ ساعت است. ادکلن کرید اونتوس یکی از بهترین ادکلن هایی بوده که حس خوب و فوق العاده ای را به شما خواهد داد. این عطر مردانه با رایحه مرکباتی که دارد مناسب برای فصول گرم سال و اوایل پاییز است.

ادکلن پرفیوم بلو شنل مردانه

یکی از بهترین عطرهایی که از ماندگاری بالایی برخوردار است، عطر مردانه بلو شنل محسوب می شود که رایحه ای بسیار استثنائی دارد . این عطر که دسته عطرهای پرفیوم قرار دارد، قابلیت ماندگاری تا ۸ ساعت را روی پوست تان دارد. استفاده از این عطر به شدت احساس خوبی به شما داده و باعث بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شود. گروه بویایی این عطر چوبی بوده که دارای رایحه ها لیمو، برگات، آناناس، شمعدانی، سدر، لوبیای تونکا و چوب عنبر است.

ادکلن لالیک مشکی مردانه

یکی از متفاوت ترین عطرهای مردانه که رایحه های بسیار خوبی دارد، ادکلن لالیک مشکی است. این ادکلن طرفداران زیادی داشته و به عنوان یک ادکلن اصیل فرانسوی شناخته می شود. رایحه دل پذیر این عطر از روایح چوبی و شرقی بوده که ماندگاری بسیار بالایی نیز دارند. این ادکلن در نت های ابتدایی رایحه سرو، نت میانی رایحه چوب خس و نت پایانی دارای رایحه چوب کشمیر و مشک است که به عنوان یک عطر تلخ و گرم بسیاری از مردان را جذب خود کرده است. ماندگاری این ادکلن تا ۱۰ ساعت نیز می رسد که بیشتر مناسب برای فصول سرد سال است .

ادکلن مردانه 2

ادکلن ورساچه پورهوم مردانه

ادکلن ورساچه یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه بوده که ماندگاری بسیار بالایی دارد. این ادکلن یک عطر خاص و خوش بو بوده که از بخش بوی بسیار بالایی برخوردار است. باتوجه به ماندگاری بالایی که این عطر دارد، می تواند گزینه مناسبی برای استفاده روزانه باشد. ادکلن ورساچه پورهوم با رایحه تند و شیرینی که دارد محبوبیت زیادی بین افراد داشته و برای تمامی فصول مناسب است. این عطر با رایحه زعفرانی که در نت های پایانی خود دارد شناخته شده و ماندگاری آن تا ۷ الی ۸ ساعت خواهد بود. استفاده از این ادکلن با رایحه های خوبی که دارد، احساس خوشی را به افراد القا می کند.

ادکلن دیور ساوج مردانه

یکی از معروف ترین عطر ها در دسته دیور ها، ساوج الکسیر است که به عنوان یک عطر فرانسوی بسیار خوش بو و پرطرفدار شناخته می شود. این ادکلن ماندگاری بالایی داشته و روایح معطری دارد. ادکلن ساوج مناسب برای استفاده روزانه بوده و همچنین در مراسم های رسمی نیز بسیار کاربرد دارد. این ادکلن در دسته خوش بوترین عطرها با ماندگاری بالا قرار می گیرد که دارای رایحه های چون اسطوخودوس، صندل سفید و دیگر روایح معطر است. ماندگاری این عطر نیز تا حدود ۸ ساعت بوده که شکوه و جذابیت خاصی را به فرد می دهد.

ادکلن پانوژ سند استورم مردانه

اگر به دنبال عطرهای مردانه هستید که ماندگاری بالایی دارند، می توانید از ادکلن پانوژ سند استفاده کنید. این ادکلن یکی از پرطرفدار ترین ادکلن های مردانه بوده که روایح مختلفی مانند چوبی، گل فام و مشک اندود دارد. این عطر گرم به محض ورود به بازار توجه بسیاری از مردان را به خود جلب کرد. این ادکلن مردانه با رایحه هایی مانند ترنج، کهربا، یاس، مشک، نعناع، چوب صندل، صمغ کندر و چوب درخت باعث جذابی فرد شده و تعادل شگفت انگیزی را برقرار کرده که مورد توجه همه افراد خواهد بود.

عطر مردانه آمواژ مردانه

یکی از بهترین ادکلن های مردانه که ماندگاری بسیار بالایی دارد، ادکلن آمواژ است که در نظرسنجی های مختلف یکی از بهترین عطر های جهان شناخته می شود. این ادکلن دارای خط بوی فوق العاده قوی و ماندگاری بالای ۸ ساعت است. این عطر در دسته گروه های بویایی چوبی قرار دارد که به عنوان یک عطر ادوپرفیوم شناخته می شود . رایحه های این عطر که شامل پونه کوهی، فلفل، عود، کهربا، صمغ، چوب آگار، چرم، صندل و نعنا بوده یک ترکیب فوق العاده را تشکیل می دهد. این عطر در بین مردان طرفداران زیادی دارد؛ زیرا مناسب برای استفاده روزانه است.

ادکلن

سخن پایانی

اتفاقات و موضوعات متفاوتی ممکن است در شما باعث ایجاد بوی ناخوشایندی شود که اعتماد به نفس شما را کاهش دهد. شما می توانید با استفاده از ادکلن هایی که ماندگاری بالایی داشته و پخش بوی بسیار قوی نیز دارند، همیشه خوش بو باشید. بنابراین هنگام خرید یک ادکلن یا عطر مردانه علاوه بر جذابیت و رایحه آن به ماندگاری آن نیز توجه کنید. استفاده از سایت ها و فروشگاه معتبر می تواند علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی را نیز به شما ارائه دهد. پس هنگام خرید تمام نکات را درنظر گرفته تا یک عطر ماندگار با قیمت مناسب را داشته باشید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار