| کد مطلب: ۱۱۳۱۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به کمک دکتریاب از پزشکان اطراف خود نوبت بگیرید

امروزه، به‌دلیل مشغله‌های فراوان دیگر نمی‌توانید همانند گذشته به‌دنبال نوبت دکتر باشید. درواقع، زندگی پرسرعت دنیای مدرن زمانی را برای تلف‌کردن در اختیار شما قرار نمی‌دهد؛ همین موضوع، دلیل مهمی است تا به‌جای تکیه‌بر روش‌های قدیمی مراجعه به دکتر و نشستن‌ در صف انتظار، در کمترین زمان ممکن، هم پزشکان اطراف خود را پیدا کنید و هم یک نوبت رزرو نمایید. در این مطلب، با ما همراه شوید تا به معرفی دکتریاب، که پلتفرمی جامع برای نوبت‌دهی اینترنتی از پزشکان شهر شماست، بپردازیم.

به کمک دکتریاب از پزشکان اطراف خود نوبت بگیرید

آشنایی با دکتریاب؛ رزرو نوبت و مراجعه به دکتر در کمترین زمان ممکن

پلتفرم Doctoryab یک موتور جست‌وجوی پزشکان است که با یک جست‌وجوی ساده و اعمال فیلترهای مشخص، پزشکان ماهر و توانمند موردنیاز شما را نمایش و اطلاعات موردنیاز برای رزرو نوبت را در اختیارتان قرار خواهد داد. استفاده از چنین پلتفرمی مزایای بسیار زیادی به‌همراه دارد که در ادامه برخی از آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه

در گذشته، برای پیداکردن یک دکتر خاص باید ساعت‌ها در شهر خود می‌گشتید، اما حالا با کمک چنین بستر وسیع و گسترده‌ای می‌توانید به‌سادگی از مطب نزدیک‌ترین متخصصان شهر خود آگاه شوید و ضمن دستیابی به اطلاعات تماس آن‌ها در دکتریاب، اقدام به دریافت نوبت آنلاین دکتر در شهر و تخصص مدنظرتون کنید.

مشاهده پروفایل دکترها

علاوه‌بر مواردی مثل اطلاعات تماس هر دکتر، برای متخصصین هر حوزه یک صفحه مخصوص طراحی شده است که در آن به مواردی مثل معرفی‌نامه پزشک، تخصص‌ها، لیست خدمات، تصاویر مطب، سؤالات متداول و از همه مهم‌تر، تجربه و دیدگاه مراجعه‌کنندگان دسترسی خواهید داشت. دیدگاه بیماران قبلی به شما کمک می‌کند تا یک ارزیابی کلی از مهارت و توانایی پزشک مورد نظر خود داشته باشید.

دسترسی به پزشکان مرتبط

نه‌تنها هنگام جست‌وجوی متخصصین و پزشکان در یک حوزه خاص به اطلاعات کل آن‌ها دسترسی خواهید داشت، بلکه در صفحه پروفایل هر دکتر نیز می‌توانید مرتبط‌ترین و نزدیک‌ترین پزشک به آن را مشاهده کنید تا در صورت نیاز صفحات آنان را نیز در دکتریاب بررسی نمایید.

مشاوره تلفنی یا پرسش‌و‌پاسخ آنلاین

در کنار تمام امکانات ذکرشده، اگر شرایط خاصی برای شما وجود داشته باشد که نتوانید نوبت‌دهی اینترنتی را پیگیری کنید، می‌توانید به‌صورت تلفنی یا آنلاین با یکی‌از دکتران موردنظر خود صحبت کنید، سؤالات و مشکلات خود را با وی مطرح نمایید و بهترین راه‌حل‌های درمانی را از وی بخواهید. این امکان هم به‌صورت تلفنی و هم به‌صورت پرسش‌و‌پاسخ آنلاین امکان‌پذیر است.

ارسال پیامک یادآوری برای نوبت‌های رزروشده

اگر از پزشک مورد نظر خود نوبت آنلاین دریافت کرده باشید، پیش‌از موعد مراجعه، یک پیام یادآور به شماره تلفن شما ارسال خواهد شد تا در صورت فراموشی نوبت مجدداً به شما یادآوری شود. همچنین اگر به هر دلیلی نوبت رزروشده شما در دکتریاب لغو شود یا ساعت و روز مراجعه تغییر یابد، این موضوع نیز از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود.

مجله پزشکی تخصصی

دارو

در کنار تمام امکانات ذکرشده این پلتفرم، باید به مجله تخصصی سلامتی این مجموعه نیز اشاره کرد که به‌صورت منظم در طول هفته، مقالات ویژه‌ای با موضوعات مختلف را منتشر می‌کند تا بتواند در زمینه مشکلات شما نکات درمانی مفیدی ارائه کند. ازجمله این مقالات می‌توان به معرفی و بررسی داروها، معرفی تخصص‌های هر حوزه و بررسی بیماری‌های مختلف هر قسمت از بدن اشاره کرد.

آموزش پیداکردن متخصصین و نحوه نوبت‌گیری آنلاین در Doctor-Yab.ir

نوبت‌گیری این مجموعه کاری بسیار ساده و آسان است. هنگام واردشدن به سایت، در اولین بخش دکتریاب یک کادر جست‌وجو خواهید دید که باید مواردی مثل نام پزشک، نوع تخصص و نام شهر را در آن انتخاب کنید. البته، واردکردن اسم اجباری نیست، اما اگر دکتر خاصی مدنظرتان است، می‌توانید اسم وی را بنویسید و روی گزینه جست‌وجو بزنید.

در صفحه بعدی لیست نتایج جست‌وجو نمایش داده می‌شوند که نام و تصویر پزشک، مدرک، تخصص و محل مطب وی ارائه شده است. پزشکانی که امکان نوبت‌دهی آنلاین را فراهم کرده‌اند، با یک برچسب سبز رنگ مشخص شده است و می‌توانید روی دکمه “نوبت بگیرید” کلیک کنید تا وارد صفحه نوبت‌دهی آنلاین شوید.

دریافت نوبت حضوری و گفت‌وگو با دکتر

با کلیک روی هرکدام از نتایج جست‌وجو، صفحه پروفایل پزشک یا متخصص مربوطه نمایش داده می‌شود و می‌توانید برای دریافت نوبت آنلاین روی گزینه دریافت نوبت حضوری کلیک کنید. در صفحه بعدی دکتریاب مواردی مثل وقت آزاد پزشک، روز موردنظر و ساعت پذیرش را انتخاب کنید.

برای پرسش‌وپاسخ نیز کافی است روی دکمه پرسش‌وپاسخ با پزشک کلیک کنید تا در یک فرم مخصوص، اطلاعات موردنیاز پزشک و سؤال خود را مطرح کنید؛ در این بخش باید برای موضوع مشکل یا سؤال خود یک متن مناسب و قابل‌فهم بنویسید تا سؤال شما توسط تیم مدیریت سایت حذف نشود.

انجام مشاوره تلفنی

بدین منظور، کافی است از گزینه‌های منو سایت، روی مشاوره تلفنی کلیک کنید تا در صفحه بعد به لیست تخصص موردنیاز خود دسترسی پیدا کنید. اکنون، روی تخصص موردنظر کلیک کنید تا در صفحه بعد لیست کامل پزشکان دکتریاب، هزینه مشاوره هر پزشک، مدت زمان مشاوره و اولین زمان آزاد برای انجام گفت‌وگو تلفنی را مشاهده کنید. با کلیک روی هر متخصص می‌توانید روز و ساعت مشاوره را انتخاب کنید و پس از واردکردن مشخصات خود، مبلغ مشاوره را پرداخت نمایید تا در موعد مقرر با پزشک خود صحبت کنید.

پرسش از پزشکان

دکتر

بدین منظور، کافی است از گزینه‌های منو سایت، روی پرسش از پزشکان کلیک کنید. در این صفحه، دو قسمت طرح پرسش جدید و پیگیری پاسخ قرار داده شده است که متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. در هرکدام از صفحات مربوط به این دو گزینه، اطلاعات موردنیاز را وارد کنید تا سؤال جدید خود را طرح کنید یا پاسخ سؤالتان را ببینید.

دریافت آنلاین نوبت پزشکی با کمک دکتریاب

در این مطلب، به معرفی پلتفرم جامع پزشکان کشور یعنی DoctorYab پرداختیم که قابلیت‌هایی بی‌نظیر را برای پیداکردن اطلاعات پزشکان شهر شما ارائه می‌دهد. همچنین در این مطلب، ویژگی‌های مهم این مرجع را معرفی کردیم و نحوه استفاده از امکانات آن را نیز آموزش دادیم تا بتوانید نیاز خود را بهتر برطرف کنید.

اگر شما نیز به‌دنبال یک دکتر متخصص در شهر خود هستید، به‌جای اتلاف وقت و هزینه فراوان می‌توانید با کمک این مرکز، دکتر موردنظرتان را در کمترین زمان پیدا کنید و با نوبت‌دهی اینترنتی یا گفت‌وگوی تلفنی و آنلاین، مشکلات مختلف خود را برطرف سازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به doctor-yab.ir مراجعه فرمایید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار