| کد مطلب: ۱۱۲۸۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

معرفی سایت دانلود سریال های نمایش خانگی و فیلم جدید

چه سریال های جدیدی امسال در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود؟ معرفی تازه‌ترین آثار و سایت دانلود سریال‌های نمایش خانگی و فیلم جدید را در این مقاله بررسی می‌کنیم.

معرفی سایت دانلود سریال های نمایش خانگی و فیلم جدید

چه سریال های جدیدی امسال در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود؟ معرفی تازه‌ترین آثار و سایت دانلود سریال‌های نمایش خانگی و فیلم جدید را در این مقاله بررسی می‌کنیم.

آیا می‌دانستید چه سریال‌های ایرانی جدیدی در نمایش خانگی قرار است که وارد شوند؟ میدانید که در ایران سایت‌هایی برای دانلود سریال های نمایش خانگی وجود دارند که فعالیت قانونی دارند؟ با دریافت این مجموعه‌های تلویزیونی از آنها، می‌توانید از هنرمندان و تولیدکنندگان این حوزه حمایت کنید. جدیدترین فیلم‌های سینمایی ایرانی و خارجی یا سریال‌های در حال پخش از شبکه نمایش خانگی را می‌شود از این سایت‌ها دانلود و تماشای آنلاین کرد و هم زمان به توسعه هنر کمک کرد.

سریال‌های نمایش خانگی به دلیل خصوصی بودن سرمایه آنها و فضای رقابتی که دارند، تنوع بسیاری را می‌توانند ایجاد کنند. میزان سریال‌هایی که در سال 1402 وارد نمایش خانگی شدند، بالغ بر بیش از 20 سریال بوده که این آمار نیز نشان دهنده پرمخاطب بودن شبکه نمایش خانگی است. اما چطور می‌توانیم این سریال‌ها را ببینیم؟ از هر کجای ایران می‌توانید به راحتی در سایت دانوفیلم به آرشیوی از بهترین سریال‌های نمایش خانگی و فیلم‌های جدید دسترسی داشته باشید. سایت «دانوفیلم» با داشتن مجوزهای مربوطه و فعالیت قانونی در ایران، می‌تواند انتخاب خوبی برای دانلود و تماشای آنلاین فیلم یا سریال باشد. کدام سریال‌ها در سال 1402 از نمایش خانگی پخش شدند؟

لیست سریال‌های نمایش خانگی که در سال 1402 پخش شدند:

-اسکار به کارگردانی مهران مدیری

-افعی تهران به کارگردانی سامان مقدم

-تی ان تی به کارگردانی حامد آهنگی

-دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده

-زخم کاری فصل دوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان

-سایه باز به کارگردانی علی یاور

-سیاه چاله به کارگردانی حسین نمازی

-شریک جرم به کارگردانی مازیار میری

-عقرب عاشق به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده

-فوفو مسافری از کامادو به کارگردانی میثم معراجی

-قهوه ترک به کارگردانی علیرضا امینی

-گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا

-مرداب به کارگردانی برزو نیک‌نژاد

-مگه تموم عمر چندتا بهاره به کارگردانی سروش صحت

-ناتو به کارگردانی مهدی صفی‌یاری

-هفت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده

-پدر گواردیولا به کارگردانی سعید نعمت‌الله

-سریال حیثیت گمشده به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده

-سریال داوینچیز به کارگردانی افشین هاشمی

-نیسان آبی 2 به کارگردانی سید مسعود اطیابی

 

چه سریال‌هایی در سال 1403 از نمایش خانگی پخش می‌شوند؟

امسال سریال‌های پربازیگری در صف انتشار قرار دارند که به معرفی و بررسی برخی از آنها می‌پردازیم. تماشای آنلاین و دانلود سریال های نمایش خانگی را می‌توانید از سایت «دانوفیلم» با کیفیت بالا و به صورت قانونی انجام دهید. محصولات نمایش خانگی در این سایت به صورت روزانه اضافه می‌شوند و در مدت زمان کوتاهی برای دانلود و تماشای آنلاین قرار می‌گیرند.

لیست سریال‌های جدید سال 1403 در نمایش خانگی:

-زخم کاری فصل سوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان

-اکازیون به کارگردانی سید مسعود اطیابی

-بازنده به کارگردانی امین حسین‌پور

-بلیط یک طرفه به کارگردانی پوریا حیدری اوره

-بی تو می‌میرم به کارگردانی عباس مرادیان

-بی عاطفه به کارگردانی کمال تبریزی

-سووشون به کارگردانی نرگس آبیار

-جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش

-جوکر 2 به کارگردانی احسان علیخانی

-داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر

-غربت به کارگردانی امیر پورکیان

-در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده

-قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا

2

سریال زخم کاری فصل سوم

زخم کاری فصل سوم به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان در ژانر درام و هیجان انگیز از سریال‌های پخش شده در سال 1403 از نمایش خانگی است. جواد عزتی، کامبیز دیرباز، رعنا آزادی‌ور، الناز ملک، سید جواد هاشمی، مهراوه شریفی‌نیا، الهه حصاری از جمله بازیگران اصلی زخم کاری 3 هستند.

سریال قطب شمال

قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان در ژانر معمایی و عاشقانه، توزیع شده در سال 1403 از شبکه نمایش خانگی است. داستان این سریال درباره همایون و ارغوان در آستانه ازدواج، قربانی خیانتی هولناک می شوند. همایون پشت دیوارهای زندان برای انتقام از سامان لحظه شماری می کند که مرگ از راه می رسد. آرشام یکتا متولد می شود. دختری به نام صحرا کنارش قرار می گیرد تا مسیر انتقام از خائنان برای آرشام هموار شود. فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیرحسین فتحی، نازنین بیاتی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، شهرام قائدی، نگار فروزنده در این سریال حضور دارند.

سریال داریوش

داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی نوید محمودی در ژانر اجتماعی و خانوادگی از سریال‌های جدید نمایش خانگی در سال 1403 است. این سریال را می‌توانید به صورت قانونی از قسمت دانلود سریال سایت «دانوفیلم» ببینید. هادی حجازی‌فر، سحر دولتشاهی، علی مصفا، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان، ژیلا شاهی از بازیگران اصلی سریال داریوش هستند. داستان سریال داریوش درباره بهرام است که داریوش که سال‌ها در ترکیه زندگی می‌کند، تماس می‌گیرد و به او خبر می‌دهد که از خانواده مقتول رضایت گرفته است. نوید محمودی و هادی حجازی‌فر در سریال پوست شیر، همکاری داشتند.

سریال جنگل آسفالت

جنگل آسفالت به کارگردانی پژمان تیمورتاش و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در ژانر درام و جنایی در سال 1403 از نمایش خانگی پخش شد. فصل دوم جنگل آسفالت نیز در پاییز وارد پخش خواهد شد. نوید محمدزاده، امیر جعفری، مریلا زارعی، فرشته حسینی، علیرضا جعفری، ریما رامین‌فر، نازنین فراهانی، مجید آقاکریمی، دیبا زاهدی، آزاده صمدی و مسعود کرامتی بازیگران این سریال هستند. داستان جنگل آسفالت درباره هنگامه است که برای نجات جان برادرش نیاز به پول دارد. او برای آماده کردن این پول دست به خطر بزرگی می‌زند. فصل اول این سریال با 14 قسمت به پایان رسید.

سریال جوکر 2

جوکر 2 به کارگردانی احسان علیخانی در ژانر کمدی و خانوادگی، یک رئالیتی‌شو پخش شده در سال 1403 از نمایش خانگی است. سری اول جوکر با هفت فصل به پایان رسید و سری دوم آن با حضور آقایان و بانوان، امسال وارد پخش شد. فصل 1 جوکر 2 با حضور سید جواد رضویان، محمدرضا علیمردانی، نیما شعبان نژاد، هادی کاظمی، مجید مظفری، بهرنگ علوی، نصرالله رادش و امیرحسین رستمی برگزار شد.

سریال غربت

غربت به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق و مهدی یاری در ژانر درام و جنایی از سریال‌های جدید نمایش خانگی در سال 1403 است. آناهیتا درگاهی، مهدی حسینی نیا، بهاره کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه، سوسن پرور، مهدی میامی، لاله ژافه وند بازیگران سریال غربت هستند. داستان سریال غربت درباره گروهی از قاچاقچیان موادمخدر است که برای دور زدن صاحب کارشان و مهاجرت نیاز به سرمایه هنگفتی دارند و به همین دلیل دست به سرقتی بزرگ می زنند.

3

فیلم‌های سینمایی 1403 نمایش خانگی

در سال 1403 فیلم‌های متعددی بر روی پرده نقره‌ای سینما اکران شدند و برخی هم بلافاصله پس از اکران، وارد پخش در نمایش خانگی شدند. فیلم‌های پرفروشی از جمله ویلای ساحلی، گیج‌گاه، آهنگ دونفره، فسیل، هاوایی، عروس خیابان فرشته، بی مادر، بی همه چیز، سه کام حبس امسال از «دانوفیلم» منتشر شدند. چطور باید این فیلم‌ها را تماشا کنیم؟ تمام آثار سینمایی پخش شده در شبکه نمایش خانگی را می‌توان از بخش دانلود فیلم در سایت «دانوفیلم» تماشا کرد. این مرجع فیلم و سریال، آثار را با کیفیت های مختلف و جزئیات بیشتر در اختیار شما قرار می‌دهد.

چه فیلم‌هایی در حال اکران هستند؟ تگزاس 3، خجالت نکش 2، یادگار جنوب، بی بدن، عطرآلود، این جمعیت قابل کنترل، تمساح خونی، آسمان غرب، آبی روشن از فیلم‌های سینمایی در حال اکران 1403 هستند که پس از اکران، در «دانوفیلم» برای دانلود و تماشای آنلاین قرار می‌گیرند.

بهترین سریال‌های ایرانی نمایش خانگی کدامند؟

نمایش خانگی در ایران از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه‌های متعددی از طریق شبکه نمایش خانگی وارد بازار شدند. قهوه تلخ به کارگردانی مهران مدیری، اولین سریال توزیع شده در نمایش خانگی بود. قلب یخی دومین سریال پربازیگر نمایش خانگی بود که بسیار مورد توجه قرار گرفت و نام شبکه نمایش خانگی را برای عموم برجسته کرد. اما کدام سریال‌های نمایش خانگی، بیشترین بیننده را با بالاترین درصد رضایت داشتند؟ در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین سریال‌های تاریخ نمایش خانگی می‌پردازیم. پخش این سریال‌ها به پایان رسیده است و به صورت کامل در سایت «دانوفیلم» برای دانلود و تماشای آنلاین قرار گرفته‌اند. شما کدام یک از سریال‌های زیر را به عنوان برترین سریال تاریخ نمایش خانگی انتخاب می‌کنید؟

لیست بهترین سریال‌های تاریخ نمایش خانگی

-شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی

-خاتون به کارگردانی تینا پاکروان

-قورباغه به کارگردانی هومن سیدی

-آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی

-پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی

-جوکر به کارگردانی احسان علیخانی

-زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان

-مرداب به کارگردانی برزو نیک‌نژاد

-یاغی به کارگردانی محمد کارت

سریال شهرزاد

شهرزاد به کارگردانی و نویسندگی حسن فتحی در ژانر تاریخی و عاشقانه در سه فصل از سال 1394 الی 1397 پخش شد. علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، ابوالفضل پورعرب، غزل شاکری، رویا نونهالی، امیر جعفری از بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان شهرزاد درباره شهرزاد یک دانشجوی پزشکی و فرهاد دانشجوی ادبیات و روزنامه‌نگار عاشق هم هستند و می‌خواهند با هم ازدواج کنند؛ اما بزرگ‌آقا مانع این وصلت می‌شود و سرنوشت آنها به مسیر دیگری میرود. محسن چاووشی برای این سریال چندین قطعه موسیقی به عنوان تیتراژ خواند که موجب محبوبیت بیشتر این سریال شد.

 

سریال خاتون

خاتون به کارگردانی و نویسندگی تینا پاکروان در ژانر تاریخی و عاشقانه در یک فصل با 23 قسمت از سال 1400 الی 1401 از نمایش خانگی پخش شد. نگار جواهریان، اشکان خطیبی، بابک حمیدیان، مهران مدیری، مهتاب ثروتی، پانته‌آ پناهی‌ها، شبنم مقدمی از بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان سریال درباره خاتون یک زن شجاع است که با یک نظامی دوران رضاشاه ازدواج کرده است و در بحبوحه اشغال کشور در آن دوران، حوادث مختلفی را تجربه می‌کنند.

سریال قورباغه

قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی در ژانر معمایی و جنایی در یک فصل 15 قسمتی از سال 1399 الی 1400 در نمایش خانگی توزیع شد. نوید محمدزاده، فرشته حسینی، صابر ابر، سحر دولتشاهی، مهران غفوریان، آناهیتا افشار و هومن سیدی در این سریال حضور دارند. داستان قورباغه درباره سه دوست به نام‌های رامین، فرید و جواد است که بعد از ربودن اسلحه یک ممور زخمی، دست به سرقت از نوری، همکلاسی دوران کودکی رامین که به فردی پولدار و مرموز تبدیل شده‌است می‌زنند. اما این اتفاق مسیر زندگی آن سه جوان را دستخوش تغییراتی مهم می‌کند.

سریال پوست شیر

پوست شیر به کارگردانی و نویسندگی جمشید محمودی در ژانر جنایی و معمایی در سه فصل با 24 قسمت از سال 1401 الی 1402 در نمایش خانگی پخش شد. شهاب حسینی، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان و ژیلا شاهی بازیگران این سریال هستند. داستان پوست شیر درباره نعیم است که پس از ۱۵ سال از زندان آزاد می‌شود و به دیدار دخترش می‌رود. دختر او در جریان سفر به شمال ربوده می‌شود و نعیم که از تلاش پلیس خشنود نیست، مجبور می‌شود که به همراه دوستانش رضا و صدرا، عاملان ربوده شدن دخترش را پیدا کند. جالب است بدانید که تعدادی از بازیگران این سریال در سریالی مشابه به نام سریال داریوش به کارگردانی هادی حجازی‌فر حضور دارند.

سریال یاغی

یاغی به کارگردانی محمد کارت و نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری دوماری و محمد کارت در ژانر جنایی و درام در یک فصل با 20 قسمت در سال 1401 پخش شد. پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، علی شادمان، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری از بازیگران اصلی این سریال هستند. داستان سریال یاغی درباره جاوید نوجوانی عاشق ورزش کشتی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند؛ در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پروندهٔ درخواست شناسنامهٔ خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. جاوید همچنین با فردی به نام بهمن که به کشتی‌گیرهای جوان کمک می‌کند آشنا می‌شود تا رؤیای جوانی‌اش را به واقعیت تبدیل کند و در این مسیر اتفاقاتی رخ می‌دهد.

جمع بندی

به پایان این مقاله رسیدیم و طی بررسی و معرفی سریال‌های نمایش خانگی و فیلم‌های جدید به لیست مجموعه‌های قدیمی و جدید پرداختیم. آثاری که در این مقاله به آنها اشاره کردیم، در سایت «دانوفیلم» قرار گرفته‌اند و می‌توانید آنها را تماشا یا دانلود کنید. پس از خواندن این مطلب، نظر شما چیست؟ جای کدام فیلم و سریال در لیست خالی مانده است؟ اطلاعات ارائه شده در این مقاله، حاصل تحقیق و گردآوری بین آرشیو آثار منتشر شده در نمایش خانگی است.

 

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار