| کد مطلب: ۱۱۲۷۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

با معروف‌ترین بازارهای دیدنی ازمیر آشنا شوید

اگر شما هم عاشق خرید کردن و گشت‌وگذار در بازارهای رنگارنگ هستید، ازمیر یکی از مقاصد فوق‌العاده عالی برایتان خواهد بود.

با معروف‌ترین بازارهای دیدنی ازمیر آشنا شوید

با خرید بلیط هواپیما ازمیر و رزرو یکی از هتل های ازمیر که به مراکز خرید نزدیک است مانند هتل کاراجا ازمیر می‌توانید یک سفر بی‌نظیر را تجربه کنید.

ازمیر که سومین شهر بزرگ ترکیه است و در سواحل غربی این کشور قرار دارد، به‌عنوان یکی از قطب‌های اقتصادی ترکیه شناخته می‌شود. ازمیر با اقتصادی پویا و قوی، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های لوکس و مراکز خرید بزرگ و متنوع را در خود جای داده است که هر سلیقه و بودجه‌ای را پوشش می‌دهد؛ بنابراین، شما برای رزرو هتل ازمیر باید به گونه‌ای عمل کنید که هتل شما نزدیک به مراکز خرید معروف و دیدنی باشد تا راحت‌تر به آن‌ها دسترسی داشته باشید. در ادامه شما را با بهترین بازارهای ازمیر آشنا می‌کنیم.

مرکز خرید تجاری و تفریحی هیلتون ازمیر

مرکز خرید هیلتون ازمیر یکی از مجلل‌ترین و برترین مراکز خرید ازمیر است که با بسیاری از بازارهای مطرح استانبول قابل مقایسه است. هیلتون تنها یک مرکز خرید ساده نیست؛ این مجموعه چندمنظوره با تمرکز بر تفریح و سرگرمی، امکانات رفاهی و تفریحی بی‌نظیری را به خریداران ارائه می‌دهد و به‌عنوان یکی از بهترین جاذبه‌های دیدنی ازمیر شناخته می‌شود.

زمین بزرگ بازی با تفریحات آبی هیجان‌انگیز، رستوران‌های مجلل با منوهای متنوع و جذاب و سالن‌های سینمای مدرن تنها بخشی از امکانات تفریحی این مرکز خرید هستند. این مجموعه با گردآوری 200 برند تجاری معتبر و معروف بین‌المللی، تجربه خریدی لذت‌بخش و بی‌نظیر را برای شما فراهم می‌کند.

مرکز خرید اپتیموم ازمیر

یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید ازمیر، مرکز خرید اوپتیموم اوت لت ازمیر است. این مرکز خرید، بزرگترین اوت لت و همچنین بزرگترین مرکز خرید تخفیف‌دار در ازمیر محسوب می‌شود و با طراحی مدرن و لوکس، توجه بسیاری از گردشگران و اهالی ازمیر را به خود جلب کرده است.

در اوپتیموم اوت لت ازمیر، بازدیدکنندگان با پول کمتر می‌توانند خرید بیشتری انجام دهند و از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوند. این مرکز خرید بیش از 200 فروشگاه متنوع را در خود جای داده است که شامل پوشاک، کیف و کفش، ساعت، لوازم آرایشی و سوغاتی می‌شود. مرکز خرید اپتیموم از نظیر موقعیت مکانی به هتل کاراجا ازمیر نزدیک است و مسافران در این هتل می‌توانند به این مرکز خرید راحت دسترسی داشته باشند.

امکانات مرکز خرید اوپتیموم اوت لت ازمیر بسیار گسترده و متنوع است. این امکانات شامل انواع فروشگاه‌ها، پارکینگ مجهز با ظرفیت بیش‌از 1000 خودرو، سینمای 6 بعدی، اتاق کودک، شهربازی مخصوص کودکان، سرویس بهداشتی مخصوص اطفال و معلولین، باشگاه بدن‌سازی کاملا مجهز، پاتیناژ، رستوران، کافه و بار است.

ازمیر 1

مرکز خرید کوناک پیر

مرکز خرید کوناک پیر یکی از جاذبه‌های گردشگری برجسته در شهر ازمیر است که پس از بازسازی در سال ،2003 در سال 2004 به‌عنوان یک مرکز خرید مدرن افتتاح شد. این مرکز خرید با طراحی زیبای معمار فرانسوی گوستاو ایفل به یکی از نمادهای تجاری و تفریحی ازمیر تبدیل شده است. مرکز خرید کوناک پیر با هتل کاراجا ازمیر که یکی از بهترین هتل‌ های ازمیر شناخته می‌شود، تنها 800 متر فاصله دارد.

کوناک پیر در فاصله‌ای نزدیک به برج ساعت و بازار کمر آلتی واقع شده و تنها با یک پیاده‌روی 5 دقیقه‌ای و عبور از پل روگذر زیبا می‌توانید به این مرکز خرید برسید. در این مجموعه، فروشگاه‌های متعددی ازجمله اجناس مارک‌دار، لوازم آرایشی، لوازم الکتریکی، لوازم یدکی، سوغاتی، سرگرمی، کتابفروشی، کافه‌ها و رستوران‌ها قرار دارند که با گشت‌و‌گذار در آن‌ها زمان را فراموش خواهید کرد. برای استراحت و تجدید قوا، می‌توانید به رستوران‌ها و کافه‌های مرکز خرید کوناک پیر بروید و از غذاها و نوشیدنی‌های محلی و ترکی لذت ببرید.

یکی از ویژگی‌های جذاب این مرکز خرید، رستوران‌ها و بارهای ساحلی آن است که تجربه‌ای منحصربه‌فرد از صرف غذا در نزدیک‌ترین فاصله به دریا را برای شما فراهم می‌کند. از صبحانه تا شام، این رستوران‌ها منویی متنوع و لذیذ را ارائه می‌دهند که پیشنهاد می‌کنم حتما امتحان کنید و از طعم‌های بی‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوید.

ازمیر 2

مرکز خرید آسماچاتی

مرکز خرید آسماچاتی یکی از مقاصد برجسته خرید در ازمیر است که با طراحی مدرن و جذاب برای شما تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید فراهم می‌آورد. این مرکز خرید در دو طبقه جداگانه بسیار زیبا با طرح و رنگ فوق‌العاده میزبان گردشگران و مسافران است.

در آسماچاتی می‌توانید به‌دنبال اکسسوری‌ها، لوازم خانگی و دیجیتال، پوشاک، کالاهای الکترونیکی و برقی و سایر محصولات متنوع بگردید. علاوه‌‌بر این، این مرکز خرید دارای تجهیزات کاملی ازجمله رستوران‌ها و کافه‌های شیک، سالن‌های بازی و مراکز تناسب اندام است که برای استراحت و تفریح شما آماده‌اند؛ بنابراین، آسماچاتی نه‌تنها یک مرکز خرید، بلکه یک مقصد سرگرمی و خرید تلفیقی است که به شما امکان می‌دهد تا همزمان با خرید لذت ببرید و از امکانات تفریحی آن استفاده کنید.

رزرو سریع هتل های ازمیر با فلای تودی چگونه است؟

همان‌گونه که در این مطلب مطالعه کردید، ازمیر یکی از شهرهای فوق‌العاده جذاب کشور ترکیه محسوب می‌شود. این شهر با وجود اقتصاد قوی دارای مراکز خرید زیاد و فوق‌العاده زیبایی است که شما می‌توانید برای تفریح و یک سفر رویارویی در آن‌ها گشت بزنید و از سفر لذت ببرید.

برای رزرو هتل ازمیر و خرید بلیط هواپیما ازمیر تنها کافیست به وب‌سایت فلای تودی مراجعه کنید و تنها با چند کلیک هتل و بلیط خود را رزرو کنید. برای این کار وارد پلتفرم فلای تودی شده و از قسمت پرواز و سپس هتل، پرواز و هتل مورد نظرتان را در تاریخ دلخواهتان رزرو کنید.

یکی از هتل‌های معروف و محبوب در این شهر که به مراکز خرید و سیستم حمل و نقل عمومی شهر نزدیک است، هتل کاراجا ازمیر نام دارد که شما برای رزرو این هتل می‌توانید از طریق فلای تودی اقدام کنید.

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار