توسعه بیمه های زندگی در صنعت بیمه با اجرای طرح شوکا در بیمه البرز
موسی رضایی در بازدید از شعبه ساری این شرکت، تاکید کرد: بیمه البرز هم در بین ذی نفعان و هم شرکت های بیمه، خوشنام است و دیدگاه مثبتی نسبت به شرکت وجود دارد که این امر امتیاز بزرگی برای بیمه البرز است.
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه البرز، مدیرعامل بیمه البرز ادامه داد: باید از این برتری بهره ببریم و با هوشمندسازی هر چه بیشتر و تسریع در ارائه خدمات، الگوی مشتری مداری در صنعت بیمه باشیم بگونهای که تمام بیمه گزاران از خدمات بیمه البرز رضایت داشته باشند.
وی همچنین با اشاره به اینکه نباید در بازار رقابتی صنعت، پورتفو محور باشیم بلکه باید جذب پورتفوی اقصادی را در دستورکار قرار دهیم، بار دیگر بر بهبود شرایط معیشتی کارکنان بیمه البرز تاکید کرد و گفت: کاهش دغدغه های معیشتی نیروی انسانی رابطهای مستقیم با رشد و بالندگی شرکت دارد.
این گزارش حاکی است، مدیرعامل بیمه البرز به همراه مجید علی پناهی رئیس هیئت مدیره، بهروز میرزایی مدیر دفترمدیرعامل و هیئت مدیره و امیرفرشاد هوشمند راد، معاون بازاریابی و فروش این شرکت در سفر استانی به مازندران از شعبه ساری بازدید و با کارکنان و نمایندگان این شعبه دیدار کردند.
ارسال نظر