| کد مطلب: ۵۰۲۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

دهه فجر یادآور رشادت و پایمردی ملت شریف ایران در برپایی حکومت الهی و مردمی است

مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

دهه فجر یادآور رشادت و پایمردی ملت شریف ایران در برپایی حکومت الهی و مردمی است

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، دکتر مسعود اسفندیار همزمان با ایام دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود:
ایام الله دهه فجر همواره یادآور شجاعت ملت بزرگ ایران و قدرت شکست ناپذیر آنان در تعیین سرنوشت بوده‌ است.
در ادامه این پیام آمده است: این ایام همچنین فرصت مناسبی برای تجدید عهد با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر است.
در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: شجره تنومند انقلاب اسلامی ایران با خون پاک جوانانی آبیاری شده که امنیت امروز، مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی‌های آنان است.
دکتر اسفندیار افزوده است: این تجدید میثاق هر ساله در ایام الله دهه فجر، انگیزه‌ای قوی برای رفع مشکلات و برداشتن گام‌های سازنده در مسیر پیشرفت کشور است.

مدیر عامل نفت پاسارگاد افزوده است: ما در شرکت نفت پاسارگاد به عنوان بزرگترین تولیدکننده قیر در کشور عزیزمان که بخش بزرگی از آن متعلق به بازنشستگان شریف میهن است، بار دیگر پیمان می‌بندیم تمام توان خود را به کار بندیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود، در جهت رشد و ارتقای تولید و پیشرفت اقتصادی کشور حرکت کنیم.
دکتر اسفندیار در پایان عنوان کرده است: ایام الله دهه مبارکه فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی را به ملت بزرگوار و سرافراز کشورمان و همکاران پرتلاش شرکت نفت پاسارگاد تبریک عرض می کنم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار