شاهین پرفروشترین محصول سایپا
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای استراتژیهای گروه سایپا در خصوص افزایش رضایتمندی مشتریان در حوزههای مختلف از جمله كیفیت محصولات، برنامهریزی مستمری با تعریف پروژههای مختلف انجام شده است.
آرمان ملی آنلاین - به گزارش آرمان ملی آنلاین به نقل از سایپانیوز، حسین كاظمی طرقی با بیان مطلب فوق افزود: نتیجه این برنامهریزیها كه با همت تمامی همكاران صورت پذیرفته، باعث افزایش كیفیت خودرو شاهین شده است و در آخرین نظرسنجی های انجام شده از مشتریان این خودرو، سطح رضایتمندی مشتریان 87 درصد ارتقاء یافته كه نشان از به ثمر نشستن اقدامات انجام شده است.
او افزود: بر اساس این موضوع در آبان ماه، شاهد جهش فروش خودرو شاهین بودهایم به نحوی كه میزان پذیرش ثبت نام بیش از 400 درصد نسبت به مهرماه افزایش یافته و با توجه به افزایش درخواست متقاضیان جهت خرید این محصول برنامهریزی لازم جهت افزایش تولید صورت پذیرفته است.
ارسال نظر