پژوهشکده بیمه منتشر کرد
كتاب حرفهایگری در صنعت بیمه
چاپ دوم کتاب حرفهایگری در صنعت بیمه، تالیف دکتر مرتضی گودرزی، توسط انتشارات پژوهشکده بیمه منتشر شد.
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل پژوهشکده بیمه، حرفهها به طور گسترده درگیر مقابله با ریسک و عدم اطمینان هستند. افراد حرفهای به واسطه خبرگی و برخورداری از دانش تخصصی، به مشتریان و گیرندگان خدمات کمک میکنند تا در فضای واقعی کسبوکار و زندگی خود با آسودگی خاطر بیشتری با ریسک و عدم اطمینان روبهرو شوند. این ویژگی ارزشمند برای برخی حرفهها نظیر پزشکی به وضوح و روشنی دیده میشود؛ اما بیمهها و بیمهگران چطور؟ ذات و ماهیت عملیات بیمهگری، با ریسک و کیفیت مواجهه با آن گره خورده است. اما آیا میتوان گفت که بیمه یک حرفه است و آیا بیمهگران توانستهاند با حرفهایگری به مشتریان خود اطمینان دهند که با ریسک و عدم اطمینان روبهرو شوند؟
در راستای پاسخ به این سوالات، کتاب حرفهایگری در صنعت بیمه نوشتهی دکتر مرتضی گودرزی، در پنج فصل شامل «واکاوی مفاهیم؛ حرفه، حرفهای و حرفهایگری»، «صنعت بیمه و شاخصهای حرفهای»، «نهاد ناظر؛ خطمشیگذار حرفهای»، «حرفهایگری نوین؛ نقش و جایگاه شرکتهای بیمه» و «مسائل اخلاقی صنعت بیمه» تالیف شده و توسط انتشارات پژوهشکده بیمه به چاپ رسیده است.
مخاطب اصلی این کتاب، خطمشیگذاران، متولیان و مسئولان صنعت بیمه در کشور، خبرگان عملیات بیمهگری، و مدیران عالی، مسئولان و مدیران کلیدی شرکتهای بیمه هستند. کلیه کارشناسان و فعالان صنعت بیمه نیز میتوانند به فراخور اشتیاق خود به مفهوم حرفه و حرفهایگری و نیز علاقه به سرنوشت صنعت بیمه، از محتوای کتاب بهره لازم را ببرند.
ارسال نظر