اهدای تندیس مشتری مداری به مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو
شرکت بیمه تجارت نو در راستای ارائه خدمات ارزنده و تکریم مشتریان در نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد مشتری مداری (صدای مشتری) تندیس دریافت کرد.
![اهدای تندیس مشتری مداری به مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو](https://cdn.armanmeli.ir/thumbnail/NzZmNWMlUY20/S6Hsh8dSr2z7Oz9zGla1YvHrg-LW4xM-HR8NLGoT6SF27gvge54c70s_uzPBlgh1YzKW8nJt0EhFqqqm95MB2WrZSTpcSf1G/NzZmNWMlUY20.jpg)
آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی بیمه تجارت نو ؛ نهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری (صدای مشتری) 23مردادماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما در کنار شرکت های بزرگی چون پتروشیمی مارون، نفت لاوان و ... برگزار گردید.
امیرسلطانی مقیم مدیرامور مشتریان به نمایندگی از مدیرعامل بیمه تجارتنو تندیس زرین مشتری مداری را دریافت کرد.
شرکت بیمه تجارت نو مفتخر است که مشتری مداری و ارائه خدمات به موقع را سرلوحه کار خود قرار داده و از زمان تاسیس بیمه تجارت نو به آن پایبند بوده است .
ارسال نظر