| کد مطلب: ۴۷۵۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

پاکسان در مسیر توسعه بازار‌های صادراتی

از حضور هیات‌های تجاری تا افزایش صادرات

با هدف توسعه روابط و افزایش مشتریان صادراتی، طی روزهای اخیر شركت پاكسان میزبان نشست های مجازی و حضوری متعددی با هیات های تجاری، شركت های تولیدی و گروه های سرمایه گذاری بود.

از حضور هیات‌های تجاری تا افزایش صادرات

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، با توجه به ظرقیت‌های شركت پاكسان در بخش صادرات و تجارت خارجی با بیش از ۲۵ كشور، بهبود فرایندهای صادرات محصولات در این مجموعه در اولویت سیاست های بازاریابی و توسعه فروش این شركت قرار گرفته است.

برهمین اساس در هفته ای كه گذشت، شركت پاكسان میزبان نشست های مجازی و حضوری متعددی با هیات های تجاری، شركت های تولیدی و گروه های سرمایه گذاری از كشورهای ایتالیا، كنیا، افغانستان، تاجیكستان، لبنان و تركیه بود.

دراین راستا، یوواچف ویاچسلاو معاون توسعه و نادژدا زاخاژوا مدیر اجرایی شورای تجاری روسیه و ایران از شركت پاكسان بازدید و ضمن دیدار با سرپرست این شركت در زمینه همكاری های دوجانبه در حوزه تولید و فروش محصولات شوینده و بهداشتی گفت وگو كردند.

لازم به ذكر است، بر اساس گزارش واحد بازاریابی و فروش خارجی شركت پاكسان، میزان فروش روزانه و ارسال محصولات در هفته اخیر شتاب قابل توجهی به خود گرفت و تنها طی روزهای اخیر حجم قابل توجهی از محصولات تولیدی این شركت با برندهای برف، پوش، اركید، گلنار، پراید و سردا به مقصد كشورهای تركمنستان، عراق، افغانستان، آذربایجان، ارمنستان و پاكستان صادر شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار