| کد مطلب: ۴۷۵۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

آغاز حركت جسورانه پاكسان برای تحول

شركت پاكسان با توجه به سابقه طولانی خود در بازار در حوزه برندینگ تصمیم به تحول گرفته است.

آغاز حركت جسورانه پاكسان برای تحول

آرمان ملی آنلاین - به گزارش روابط عمومی شركت پاكسان، پس از تغیرات مدیریتی اخیر این مجموعه، برای همگام شدن با نیازهای بازار اقدام به تغییر و تحول در حوزه بازاریابی و برندینگ خواهد كرد.

به همین منظور جلسه هم اندیشی با موضوع ارزیابی سیاست ها و فرایندهای بازاریابی و برندینگ شركت پاكسان با حضور مدیران ارشد شركت و تعدادی از متخصصان حوزه بازاریابی، برندینگ، تبلیغات، رسانه و تولید محتوا روز پنجشنبه ۲۶ خرداد ماه سال جاری در این مجموعه برگزار شد.

در این جلسه مهدی صولی سرپرست شركت پاكسان، با تاكید بر ضرورت توجه به ارتقا نشان های شركت پاكسان درخصوص هدف تشكیل این جلسه گفت: جهان پیرامون ما همواره دستخوش تغییر است و كسب و كارهایی كه نتوانند خود را با این تغییرات همگام كنند قطعا دچار بحران خواهند شد. نمونه های بسیاری از آن را در دنیا سراغ داریم كه به واسطه بی توجهی به تغییرات از چرخه صنعت و تولید خارج شده اند. به همین منظور باتوجه به اینكه پاكسان یك برند ملی است و جزو سرمایه های ارزشمند كشور است باید تمام تلاش‌مان را جهت حفظ و ارتقا این برند ملی بكار بگیریم.

صولی در پایان ضمن قدردانی از حضور مدعوین و مشاركت همكاران در جلسه ارزیابی سیاست ها و فرایندهای بازاریابی و برندینگ شركت پاكسان، برگزاری این نشست را سرآغاز حركت رو به جلوی پاكسان در حوزه برندینگ عنوان نمود و بر اجرای استراتژی های مختلف در راستای ایجاد تحولات اثربخش در برندهای این مجموعه تولیدی با سابقه صنعت شوینده تاكید نمود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار