| کد مطلب: ۴۶۴۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل فولاد مباركه در بازدید از فولاد تاراز عنوان كرد:

لزوم استفاده حداكثرى از ظرفیت‌هاى شركت‌هاى زیرمجموعه فولاد مباركه

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شركت فولاد مباركه به همراه جمعى از معاونین و مدیران این شركت از خطوط تولید و توسعه شرکت فولاد تاراز بازدید كرد.

لزوم استفاده حداكثرى از ظرفیت‌هاى شركت‌هاى زیرمجموعه فولاد مباركه

آرمان ملی آنلاین - مدیرعامل شركت فولاد مباركه در این بازدید اظهار كرد: فعالیت‌های رو به جلوی شرکت فولاد تاراز اتفاقات خوبى را رقم زده و انتظار می‌رود که این اتفاقات در آینده نیز ادامه پیدا كند؛ باید در آینده نیز براى استفاده حداكثرى از ظرفیت‌هاى موجود در فولاد تاراز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود چراکه این موضوع یكى از اولویت‌ها و هدف‌گذارى‌هاى مااست.
وی افزود: پروژه‌های در دست اقدام فولاد تاراز باید با سرعت بیشترى به نتیجه برسند چراکه این شرکت داراى ظرفیت‌هاى زیادی است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در آینده از این صنعت باشیم.
همه ما مى دانیم كه مشكلات وجود دارد و به صورت خواسته و ناخواسته چنین مشكلاتى بوجود مى آید ولى باید با تلاش مضاعف بر این مشكلات پیروز شویم.
در ابتداى این بازدید داود فروتن مدیرعامل فولاد تاراز ضمن معرفى این شركت، به دستاوردهاى اخیر تاراز از جمله دستیابى به ركورد تولید در بهمن ماه ١٤٠٠ اشاره كرد.
وى با اشاره به برنامه هاى این شركت براى رسیدن به ركوردهاى جدید در سال ١٤٠١ به ویژه تولید ۲۲۰ هزارتن محصولات فولادى به بیان چالش ها و فرصت هاى موجود در این زمینه پرداخت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار