| کد مطلب: ۴۶۴۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

موسسه ملل پرچمدار استفاده از خدمات پرداخت هوش مصنوعی

گسترش بیماری کرونا لزوم استفاده از خدمات مبتنی بر اینترنت را بیش از گذشته نمایان کرده و در این میان نام بانکی نیز با تولید نرم افزارهای مختلف خدمات خود را در قالب اینترنت گسترش داده اند موضوعی موسسه اعتباری ملل با ایجاد نرم افزار فام به عنوان اولین نرم افزار پرداخت مبتنی بر هوش مصنوعی با برنامه‌ریزی لازم به ارائه خدمات در حوزه های بانکی، اداری، پزشکی و رفاهی کرده است.

موسسه ملل پرچمدار استفاده از خدمات پرداخت هوش مصنوعی

آرمان ملی آنلاین - بر اساس این گزارش، نرم افزار فام با هدف توسعه بانکداری الکترونیک و دسترسی افراد به خدمات غیرحضوری و سلامت جامعه و کنترل شیوع بیماری کرونا مجموعه ای از خدمات شامل بانکی، رفاهی، مالی و غیره را ارائه کرد. استفاده از این نرم افزار سبب صرفه جویی در هزینه و زمان و همچنین دسترسی به سرویس ها و افزونه های (Module) متعدد برای انجام عملیات بانکی می‌شود.
علاوه بر این که از طریق نرم افزار فام میتوان رمز یکبار مصرف به صورت آفلاین تولید کرد و خدماتی همچون دریافت موجودی برای کلیه کارت های بانکی، کارت به کارت کردن با مبدا بانک های ملی، شهر، پست بانک، سپه، تجارت، اقتصاد نوین، دی، انصار، صنعت و معدن، حکمت ایرانیان کوثر مهر اقتصاد پاسارگاد، آینده، ایران زمین، سامان، سینا، ملت و ملل، دریافت شماره شبا، استعلام انتقال وجه، سرویس یادآوری چک و سرویسهای کامل چک و صیاد، خرید بسته های اینترنتی، استعلام و پرداخت قبوض و فرامین صوتی برای عملیات بانکی و موارد دیگر برای انجام امور بانکی در نظر گرفته شده است.

نرم افزار فام با آینده‌نگری برای سهولت امور روزانه
همچنین نرم افزار فام با آینده‌نگری برای سهولت امور روزانه مردم، زندگی راحت و دسترسی آسان و سریع خدمات مورد نیاز، خدماتی همچون خرید بیمه در کمترین زمان را تعیین کرده است و همچنین در این نرم افزار برای سلامتی مردم دسترسی به بیش از ۷ هزار متخصص برتر در حوزه پزشکی و دندانپزشکی برای ویزیت آنلاین ارائه کرده است. استفاده از نرم افزار فام در زمان شیوع بیماری کرونا اهمیت ویژه ای پیدا می‌کند به گونه ایکه در این نرم افزار می توان نسبت به استعلام از سازمان ها و ادارات همچون ثبت احوال، تامین اجتماعی، امور مالیاتی، امور اسناد و املاک، بهداشت و درمان، خدمات پستی، خدمات قضایی، استعلام مدارک تحصیلی، استعلام شناسه صنفی و استعلام کالای دیجیتال اقدام کرد علاوه بر اینفعالان بازار سرمایه هم برای فعالیت خود در این بازار می توانند از خدمات قابل ارائه در نرم افزار فام مانند سامانه معاملات ملل پویا، ثبت نام در سجام، دارندگان سهام عدالت، احراز هویت الکترونیکی سجام، درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه و صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل بهره مند شوند.
البته خدمات این نرم افزار محدود به موارد فوق نشده و در سیاست های خود برنامه هایی برای تسهیل در زندگی مشتریان همچون امکان ارسال درخواست وجه به مخاطبین، بهبود هوش مصنوعی، حمایت از موسسات خیریه، انتقال وجه از مبدا سایر بانک‌ها، امکان سفارش کارت هدیه، پرداخت شارژ ساختمان، کیف پول الکترونیکی دارد.

رشد پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال
از سوی دیگر فارغ از ارائه خدمات مبتنی بر اینترنت موسسه اعتباری ملل در حوزه پرداخت تسهیلات اشتغال و ازدواج نیز اقدامات گسترده ای را انجام داده است به گونه ایکه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در موسسه اعتباری ملل در ۱۲ ماه سال ۱۴۰۰ از لحاظ تعداد بیش از ۸۰ درصد و از لحاظ مبلغ ۱۹۲ درصد نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ رشد داشته است. همچنین موسسه اعتباری ملل در سال ۱۴۰۰ تعداد ۳۴ ۳۸ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۲۹/ ۱۹۳/ ۳ میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده که از لحاظ تعداد نسبت به مدت مشابه بیش از ۸۰ درصد و از لحاظ مبلغ بیش از ۱۹۲ درصد رشد داشته است.لازم به ذکر است این موسسه در اسفندماه سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۷۴ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ ۲۰۰/ ۲۳۳ میلیون ریال به زوجین پرداخت نمود و در حال حاضر تعداد ۵۸۶ نفر از جوانان عزیز در نوبت پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج می باشند.
از سوی دیگر د رحوزه تسهیلات اشتغالزایی که به منظور تسهیل و رونق کسب و کار صورت می گیرد این موسسه از ابتدای تیرماه سال جاری بااعطای تسهیلات از طریق طرح های گوناگون به اقشار مختلف جامعه اقدام کرده که تا پایان بهمن ماه سال جاری ۳۹۹/ ۳۸ نفر از این تسهیلات بهره مند شده اند .

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار